Nieuwe orders/reviews etc worden lang als nieuw weergegeven

Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat de "1" bij een nieuwe order of productreview erg lang blijft staan.
In V1 was de "1" weg zodra je naar de bestelling toe ging, maar in V2 blijft deze erg lang hangen. Ook al heb je de order gezien en heb je een paar keer gerefreshed of doorgeklikt, dan blijft hij nog steeds hangen. Pas na een minuut ofzo verdwijnt het. Het is geen ramp ofzo, maar het is gewoon verwarrend om te zien of je ondertussen nou echt een nieuwe order/review etc hebt of dat het nog een vertraagde melding is.
Duurt het bij jullie ook zo lang eer de notificatie weg is of is het een instelling ofzo?
Alvast bedankt!
In V1 was de "1" weg zodra je naar de bestelling toe ging, maar in V2 blijft deze erg lang hangen. Ook al heb je de order gezien en heb je een paar keer gerefreshed of doorgeklikt, dan blijft hij nog steeds hangen. Pas na een minuut ofzo verdwijnt het. Het is geen ramp ofzo, maar het is gewoon verwarrend om te zien of je ondertussen nou echt een nieuwe order/review etc hebt of dat het nog een vertraagde melding is.
Duurt het bij jullie ook zo lang eer de notificatie weg is of is het een instelling ofzo?
Alvast bedankt!
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.
18 reacties
Groeten Marja
Chopper Parts & Bobber Parts
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
@Nynke; Fijn dat dit opgepakt gaat worden!
in de BO worden orders die al op verzonden staan zeer lang weergegeven in het filter "wacht op verzending".
(zie printscreen)
Dit zijn de orders die nu ingepakt moeten worden. De 3 "afgeronde" bestellingen zijn bestellingen die ik ca. 10 minuten daarvoor al ingepakt heb, deze staan ook op afgerond. Maar als ik het filter "wacht op verzending" instel dan blijven die erin staan. Ik heb het zelfs wel eens gehad dat een order van een half uur geleden nog steeds op deze manier getoond werd.
Is op zich niet zo erg, maar het lastige is dat ze ook opnieuw getoond worden als ik de lijst afwerk:
Ik stel het filter wacht op verzending in, dan klik ik op de onderste order, en als die klaar is klik ik op het pijltje naar boven. Eigenlijk zou hij dan de orders die afgerond zijn over moeten slaan, maar die worden nu ook meegenomen. Dus kom ik soms in een bestelling die ik net 10 minuten daarvoor al ingepakt heb.
Zijn er meer mensen die dit is opgevallen? Het lijkt een probleem van de laatste 2 à 3 weken.
@Nynke: is er iets bekend wat dit kan veroorzaken?