Nieuw thema bouwen op de achtergrond

petergelukpetergeluk Member Berichten: 4

Hallo allemaal,

Een klant van Lightspeed (lederonline.nl) heeft mij gevraagd om zijn website te re-designen. Is het mogelijk dat te doen terwijl de huidige website gewoon online blijft?

Gr Peter

5 reacties

• KevinKevin Member Berichten: 29

Je kan een testshop aanvragen bij Lightspeed.

Hier kan je dan een nieuw theme gaan aankleden.

Daarna verander je de oude shop naar het nieuwe thema, en kopieer je de instellingen van de testhop naar de oude shop.

Zo hebben wij het in ieder geval al eens gedaan.

• petergelukpetergeluk Member Berichten: 4

Kan iemand van @Lightspeed deze oplossing bevestigen en doorgeven hoe het aanvragen in zijn werk gaat?

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,230 
    21 januari aangepast

@petergeluk als je vraagt of iemand van LS dit wil bevestigen lijkt het alsof je het niet gelooft dat het werkt zoals @Kevin zegt 😉

Ik kan bij deze ook bevestigen dat de optie van Kevin werkt.

Als je het van LS zelf wil horen en het samen met hun verder wil regelen kun je beter even een ticket inschieten.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • KaroartKaroart Member Berichten: 24 ✭

Net bericht van LS gehad.

" Bedankt voor je bericht aan Lightspeed Support. Momenteel is het erg druk bij ons eCom Support team, hierdoor zijn we er nog niet aan toegekomen je vraag inhoudelijk te beantwoorden. Via deze weg willen we je laten weten dat het momenteel 4-7 werkdagen kan duren voordat je antwoord van ons ontvangt (vanaf de datum dat je de vraag hebt ingestuurd)."

@petergeluk Ik zou de oplossing van Kevin aanhouden. 😁

• petergelukpetergeluk Member Berichten: 4

@Paula inderdaad ik lees het nu ook 😳😅. Zo was het zeker niet bedoeld @Kevin. Maar uit ervaring weet ik dat dit soort oplossingen nog wel eens complex zijn en daardoor in de backend veranderen. Vandaar mijn vraag aan LS om te bevestigen dat dit NOG STEEDS zo werkt :-). Zo had ik het moeten formuleren dus.

Dank allen!

Log In of Registreer om te reageren.