Clerk.io --> Google retail Recommendations ?

JROJRO Member Berichten: 52

Om klanten zinnige productvoorstellen te kunnen doen ben ik me aan het verdiepen in Clerk.io

Toevallig lees ik vandaag ook dat Google met een soortgelijke functie komt: Recommendations AI

Wellicht iets voor @Lightspeed om te servicen?

6 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 189 ✭

Wij werken nu al een aantal maanden met Clerk... het is perfect voor recommendations én ze hebben een goede Search... daar waar je wel iets mee kunt in plaats van de slechte search van LightSpeed zelf.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 65

@PatrickvdHeijden dat ziet er interessant uit.

Maar ik veronderstel dat je voor de recommendations in de code van het thema aanpassingen moet doen?

@iedereen_loopt het klopt dat je daarvoor wel de Editor moet aanzetten.

Wellicht dat het ook kan zonder, maar dat was bij ons niet van toepassing. Ik heb er nog geen moment spijt van. Zowel de recommendations als zeker de search zijn voor mij een verademing.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • JROJRO Member Berichten: 52

Patrick, wie heeft de implementatie gedaan? Of heb je alles zelf ingeregeld? Ik ben nu nog in de fase om Clerk te vergelijken met https://helloretail.com en https://wiqhit.com

We hebben een deel zelf gedaan, maar Clerk heeft de basis gelegd. Ik heb onlangs ook gesproken met Hello Retail die lijken het wat meer zelf in handen te nemen, dus dat is wellicht wat praktischer als je niet zelf handig bent of iemand hebt die het voor je kan doen. Wiqhit ken ik niet.

Wat ik zo gezien heb verschillen Clerk en Hello Retail elkaar niet zoveel (ook niet in prijs trouwens) en het zijn beide Deense bedrijven van origine.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • FOOFOO Member Berichten: 859 

Conversify biedt iets soortgelijks. Deze gaan wij binnenkort testen. Het proefaccount wordt momenteel ingericht.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.