URL www.smallrebel.com te koop incl. voorraad

MirandaMiranda Member Berichten: 1
Vanwege persoonlijke omstandigheden (gezinsuitbreiding en het aangaan van een volledige marketing job buitenshuis) bied ik mijn webshop www.smallrebel.com te koop aan. Deze webshop is ontstaan uit een passie voor online marketing en ik post dit bericht dan ook deels met gemengde gevoelens omdat er veel potentie zit in de webshop. De omzet groeit nog jaarlijks vrij fors.

De website heeft een assortiment van stoere baby- en kinderkleding van veelal Nederlandse maar ook buitenlandse merken in de maten 50-56 t/m 122-128. De kleding is monochrome maar ook stoere caps (die nu niet meer zichtbaar zijn omdat die niet op voorraad zijn). Maar dit kan allemaal getoond worden.

Enkele getallen:
- maandelijks ongeveer gemiddeld 4000 tot 7000 bezoekers, afhankelijk van seizoen, maand, thema's. etc. dagelijks 150 bezoekers met uitschieters naar 500 bezoekers
- conversiepercentage gemiddeld 1,2% met uitschieters naar 1,58%.
- 3525 Facebook likes
- maandomzet huidig niveau circa 2000 tot 2500 euro met het huidige assortiment wat zeer beperkt al is door de inkrimping. Hier zit echter veel potentie in wanneer het aanbod ook weer groter wordt.
- een gemiddelde beoordeling van 9,3 via webwinkelkeur
- seo proof op diverse merknamen dus goede posities verworven.
- 1300 nieuwsbrief inschrijvingen

Het abonnement bij Lightspeed loopt nog tot 29 januari 2019.

Graag serieuze reacties, mailen kan naar [email protected]
Log In of Registreer om te reageren.