Support op maatwerk

JROJRO Member Berichten: 52

Even geleden hebben we enkele Lightspeed shops overgenomen. Hierin is een maatwerkthema actief.

Nu wil ik eerst maar eens enkele aanpassingen doorvoeren in dit thema maar support kan geen ontwikkelaar aanwijzen omdat die er niet (meer) is. Ik vraag me dus af; waar betaal je dan voor?

11 reacties

• FOOFOO Member Berichten: 859 

Maatwerk in thema's wordt toch altijd door een externe partij gedaan? Die zal destijds betaald zijn. Ik neem aan dat de vorige webshopeigenaar nog wel weet wie dit was?

Is dit het thema?

https://themes.lightspeedhq.com/nl/the-developer-default.html

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • JROJRO Member Berichten: 52

Yup, dat inderdaad, dank.

• FOOFOO Member Berichten: 859 

Dan moet je hen toch contacten? Of begrijp ik iets niet?

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Dave0701Dave0701 Member Berichten: 222 ✭

Ik begrijp dat je die 10 euro maandelijks betaald?

Inderdaad John, eerder niet de contactgegevens gevonden.

Dat klopt Dave. LightSpeed gebruik staat op de agenda maar we zijn nu bezig met optimalisatie rondom ordermanagement icm Afas Profit.

• JanneDeVosJanneDeVos Member Berichten: 34
  • FrankBrinksFrankBrinks Member Berichten: 8

Mocht je er niet uit komen kan je altijd even mailen naar [email protected] Die kunnen je wellicht ook helpen!

Wat is je website? Meestal staat ergens wel de maker van het thema.

Deel van de thema's zijn gratis maar weer beperkt in functie en design. Er is blijkbaar voor een betaalde thema gekozen met hoop ik meer functies/design. Normaal als je een eigen thema helemaal laat maken ben je een hoop geld kwijt dus waarschijnlijk daarom hiervoor gekozen.

Persoonlijk zou ik voor een gratis basis thema gaan en dan met maatwerk dingen laten aanpassen.

Uiteindelijk reactie gekregen. Ik kan/mag de Heading niet aanpassen dat doen ze zelf.

11 februari aangepast

Hoe bedoel je? Headings zijn H1 H2 H3 etc tags.

Kan me niet voorstellen dat hun jouw hele site doorgaan om dingen aan te passen hoe jij het wil.(word een dure grap aangezien op elke pagina wel minimaal een h1 en h2 staat)

Of bedoel je wat anders? Header misschien? kijk even of je in je code of Header.rain heb staan. Dan kan je daar gewoon in werken maar moet je wel verstand van hebben en weten wat je doet.

Niet alle abonnement hebben toegang tot die code bewerking en is daarom misschien niet toegankelijk voor je en is dat de reden dat hun dat moeten doen.

Heading in het thema laten aanpassen omdat het nu eigenlijk prut is. Op de productpagina's was geen Heading aanwezig.

Binnen het abonnement blijkbaar geen toegang. Nu opdrachtgegeven om aan te passen.

Log In of Registreer om te reageren.