Opzeggen account

Wisten jullie, als je stopt met je account of wil opzeggen voor dat je opzegtermijn afloopt, je gewoon volledig moet doorbetalen? wil er mee zeggen als ondernemers financiële problemen hebben en noodgedwongen moeten stoppen. Denk bv aan Faillissement of het is gewoon niet haalbaar is . Geen enkelen coulance is van lightspeed en dat je daardoor als maar verder in de problemen komt.
Ps je krijgt ook geen melden 3 maand voor je nieuwe stilzwijgende contract van te voren dat je nog kan stoppen met je account. afzegtermijn.
wat vinden jullie?
Ps je krijgt ook geen melden 3 maand voor je nieuwe stilzwijgende contract van te voren dat je nog kan stoppen met je account. afzegtermijn.
wat vinden jullie?
Log In of Registreer om te reageren.
17 reacties
Chopper Parts & Bobber Parts
Maar wat ik lees is dat je nu wellicht zelf in financieel wat moeilijk vaarwater terecht bent gekomen en dat je te horen hebt gekregen dat je je LS account niet voortijdig op kunt zeggen? Problemen met je webshop en financiele onzekerheid is natuurlijk gewoon heel vervelend, dus ondanks dat ik je daar uiteraard niet verder mee kan helpen wil ik je wel even heel veel succes wensen en ik hoop oprecht dat je straks in een wat betere periode komt.
Ga je stoppen met je webshop? Jammer man, ik dacht dat het juist goed ging de laatste tijd met je business?
Zit je er alleen aan te denken om te stoppen of heb je dat echt al besloten?
Groetjes, Paula
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Op het moment dat je een contract aangaat, bij welke partij dan ook, kies je hier zelf voor.
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Ik zie geen enkel probleem in het stilzwijgend verlengen met een jaar. Het contract wordt met dezelfde periode verlengd als waarvoor deze is aangegaan. Naar mijn mening vrij normaal. Ben je het daar niet mee eens, moet je het contract laten aanpassen, of simpelweg niet krabbelen.
Ieder zijn mening, maar ga een ander niet je eigen mening in de mond leggen.
Maar er is een verschil tussen rekening houden met de ondernemer en of je altijd maar strak aan bepaalde regels houden terwijl dit niet noodzakelijk is.
En idd het is zo niet van deze tijd. Een bedrijf waar het zo goed mee gaat als lightspeed zou het contract per direct kunnen ontbinden.
Je weet dat je een goed product hebt en als een ander het niet wil dan hoef je niet perse de betreffende ondernemer tegen zijn wil in vast te houden.
Door iemand niet tegen zijn wil in vast te houden, hou je de verstandhouding goed en dan weet je zeker dat iedereen met een lekker gevoel weg gaat.
Voor de personen die dit verhaal nog niet goed begrijpen:
Stel je bent ergens in loondienst, en je hebt besloten ergens anders te gaan werken. Vaak heb je dan een opzegtermijn. 9 van de 10 werkgevers geven de optie om meteen weg te gaan. Er zijn weinig werkgevers die dan zeggen ho ho je gaat eerst je contract hier uitzingen.
Zo gaat het ook met een abonnement: wil je eerder stoppen, dan kost je dat helaas geld. Daar heb je destijds zelf voor getekend. Het kost Lightspeed ook geld wanneer klanten zomaar eerder zouden stoppen.
Stel je wilt je hypotheek oversluiten, dan betaal je toch ook boeterente?
Sinds mijn overstap naar Lightspeed betaal ik ook nog steeds voor mijn oude Strato webshop. Nog 1 maand, dan ben ik er vanaf. Jammer, maar dan had ik daar maar een maandabonnement af moeten sluiten. Had me wel meer gekost, maar dan had ik gelijk kunnen stoppen.