Niet meer kunnen posten op het forum?

MNTMNT Berichten: 81 Member ✭
Gisteren reageerde ik in het topic "account opzeggen", volgens mij helemaal niet zo'n gekke reactie, maar sindsdien kan ik niets meer posten in het forumdelen "Mededelingen van Lightspeed", "Algemeen", "Feedback & ervaringen" en "Stel jezelf voor".

In eerste instantie dacht ik dat het topic waarop ik reageerde gesloten was omdat quoten niet werkte, maar later werd er gewoon gepost. In de andere topics, dus niet in de hoofdcategorie "Algemeen" kan/mag ik gewoon iets posten, daar kan ik ook gewoon nieuwe topics aanmaken, vandaar dat dit topic in het verkeerde forumdeel staat.

4 reacties

• PaulaPaula Berichten: 832 Member, Beta tester 
    Het lijkt me toch niet dat je opmerking van gister in dat topic voor een restrictie gezorgd heeft?! Is het probleem van niet kunnen posten inmiddels verholpen?
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • MNTMNT Berichten: 81 Member ✭
    Nope, het werkt nog steeds niet. Ik kan niet gewoon reageren (zoals ik nu doe onder aan de pagina), ook de quote knop is weg en de knop om een nieuw topic te starten ontbreekt ook.

https://ibb.co/dT6Mgn

Die zie ik als ik op een andere pagina een nieuw topic wil openen, de eerste onderdelen zijn allemaal grijs...
  • PaulaPaula Berichten: 832 Member, Beta tester 
    april 2018 aangepast
    Vreemd... maar ik denk toch niet dat het te maken heeft met je post van gistermiddag hoor... Zo outrageous was die ook weer niet ;)
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @MNT. Ik zag geen bericht terugkomen in de spamlijst en er staat hierover ook niks aangegeven bij jouw gebruiker in de backoffice. Wel viel het me op dat je nog niet geverifieerd was als gebruiker, dus misschien had het daarmee te maken. Ik heb dit voor je aangepast. Kun je kijken of je weet kunt posten?
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.