Meta titel veranderd niet mee met Google

VloerkleedVloerkleed Berichten: 2 Member, Beta tester
april 2018 aangepast in Marketing en SEO
Sinds 1 maand valt het me op dat de 'meta titel' die ik invul via 'Instellingen' > 'Algemeen' niet overgenomen wordt door Google, maar de 'meta omschrijving' wel. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Als de mensen nu op Google naar ons zoeken staat er enkel het woordje 'Vloerkleden' als titel en dit kan ik niet aanpassen.

1 reactie

• NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Vloerkleed. Kan het zijn dat het nu wel is aangepast? Als ik op Google zoek zie ik wat je bij Instellingen > Algemeen hebt ingevuld.

Het kan kloppen dat de metatitel ed niet meteen wordt geupdate nadat jij die hebt aangepast. Ik ben het echter nog niet tegengekomen dat de metaomschrijving wel aangepast is maar de metatitel niet en kon er ook niks over vinden op het internet. Aan de andere kant, indexatie is één van de grote geheimen van Google en het proces is niet altijd logisch, dus ik ga er vanuit dat het hiermee te maken heeft.

Problemen hiermee kun je over het algemeen wel verhelpen door een crawl request uit te sturen vanuit Search Console: Google vragen uw URL's opnieuw te crawlen.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.