Creditcarddetails kunnen nu tijdens de checkout worden ingevoerd in plaats van achteraf.

FrankFrank Member Berichten: 126 ✭
2 maart aangepast in Veiligheid en betalen

Ervaren meer mensen hier problemen mee?

Het is net of je mensen vraagt hun Ideal Pincode op je website in te voeren.

Schept wantrouwen verwarring en ik heb al een aantal klanten gehad waar het gewoon niet werkte maar die mij gelukkig hierover mailde.

Ik heb Lightspeed gevraagd dit in een ticket voor mij uit te zetten want dit is echt niet goed om in je checkout te hebben.

Post edited by Maartje on

7 reacties

• JoriJori Member Berichten: 250 ✭

Dat integreren had van mij ook niet gehoeven. Alleen al om het feit dat de lay-out niet klopt met onze template. Daarnaast staat het ook een beetje raar inderdaad. Ik had liever de keuze gehad en wil dit ook helemaal niet.

Hoe het er bij ons uit ziet:

We hebben dus geen "velden" waar je iets kan invullen. Je moet maar in het wilde weg klikken. Leuk dat ik dan weer contact op moet nemen met de thema bouwer maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

• RonaldRRonaldR Member Berichten: 24
    15 maart aangepast

Ik heb nu meerdere mails gekregen van klanten die sinds de nieuwe checkout niet meer kunnen betalen met Mastercard. Hij zou vragen om een 4 cijferige CVV ipv 3 en kunnen daardoor niet verder. Ik zie dat er af en toe nog wel succesvolle betalingen zijn met Mastercard, dus wellicht dat het browser gerelateerd is.

Iemand iets soortgelijks gezien? Ik zal als ik tijd heb telefonisch contact opnemen met Lightspeed.

• Sander WestlandSander Westland Member Berichten: 32

@RonaldR Same here, zie veel gefaalde mastercard transactie die ik dan niet kan vinden binnen multisafepay. Sommige lukt het wel, dus ik kan er de vinger niet achter leggen. Heb het ook wel met iDeal transacties dus weet ik ook niet wat klanten allemaal doen. Ik krijg er in ieder geval geen mails over.

• JohanJJohanJ Member Berichten: 230 

@Sander Westland In de beschrijving staat dat het gaat om Mollie integratie, dus volgens mij geldt dit niet voor Multisafepay.

Tenzij ik het verkeerd begrepen heb.

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 65

ik heb nu 1 klant die aangaf dat ze niet met Mastercard kon betalen. Ze had verschillende pogingen gedaan. Ze kon al haar Mastercard-gegevens invullen en dan werd het scherm gewoon wit.

Ter info: wij gebruiken geen Multisafepay maar LightSpeed Payments (Mollie)

• MarjaMarja Member Berichten: 79

@Jori dit ligt denk ik toch aan jouw thema en niet aan Lightspeed

Bij mijn thema zie je nl. dit:

• JoriJori Member Berichten: 250 ✭

@Marja

Het is inmiddels opgelost. Lightspeed heeft de lay-out aangepast.

Wij hebben echter geen custom thema. Wanneer zo een verandering plaats vindt zou dat op alle thema's gewoon correct moeten werken in mijn ogen.

Log In of Registreer om te reageren.