April: Stem op jouw favoriete idee!

NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
mei 2018 aangepast in Feedback en ervaringen
Hi iedereen!

Allereerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het aandragen van feedback en nieuwe ideeën. Door jullie input hebben we een beter beeld gekregen wat jullie behoeftes zijn en hoe we ons systeem kunnen verbeteren. We hebben alle feedback verzameld, gebundeld, en zo kort en bondig mogelijk proberen te verwoorden. Ook heb ik af en toe het idee daar waar nodig wat aangepast. Mocht ik fouten hebben gemaakt in de uitleg of bewoording van de feature, laat het me weten in een comment of een privébericht :)

Vervolgens hebben we alle feedback intern nog een keer bekeken om toch iets van een selectie te maken. Ik zal (morgen) in een comment uitleggen waarom we bij die ideeën ervoor gekozen hebben om ze niet aan de stemming toe te voegen.

Voordat ik de lijst met keuzes plaats zal ik eerst wat uitleg geven. Onderaan deze post vind je een link naar een formulier waarmee je kunt stemmen. Op dit formulier vul je eerst je contactgegevens in. Vervolgens krijg je de mogelijkheid 3 keuzes te geven. Waarom 3 keuzes? We willen een goed beeld krijgen van waar jullie behoeftes liggen, en op deze manier krijgt elk item waarop je kunt stemmen een gewogen score. Keuze 1 weegt het zwaarst en krijgt 3 punten, keuze 3 krijgt 1 punt. Het is overigens niet verplicht op 3 items te stemmen, je kunt ook gewoon op 1 idee stemmen. Bij elke keuze zie je twee velden: eentje voor een nummer en eentje voor de omschrijving. De items waarop je kunt stemmen zijn allemaal genummerd, maar omdat nummering bij dit soort dingen nogal eens fout gaat wil ik ook aan jullie vragen de beschrijving van het idee te kopieëren en plakken in het veld ernaast. Onderaan het formulier krijg je de kans om een toelichting te geven en je keuze te onderbouwen. Dit helpt ons weer om beter te snappen waarom juist dat idee een goeie toevoeging is aan ons systeem. Als je klaar bent klik je op Submit en word je automatisch doorverwezen naar ons forum.

En nu de lijst met keuzes waarop je kunt stemmen!

Feedback gerelateerd aan orders
1. De mogelijkheid om meerdere orders tegelijk te selecteren met ctrl/cmd of shift.
2. Orders blijven vanaf nu geselecteerd na het toepassen van een bulkactie, ipv dat je opnieuw je orders moet selecteren.
3. Op een orderpagina, laat het voorraadniveau zien als je met je muis over het gekleurde bolletje heen gaat.
4. De mogelijkheid om de pakbon en factuur tegelijkertijd uit te printen, of het aantal klikken drastisch reduceren om beide uit te printen.
5. De mogelijkheid orders in bulk op Verzonden te zetten, zonder dat een notificatie-email naar de klant gaat. Bij een individuele order moet deze setting duidelijker zichtbaar zijn.
6. Als een klant via bv een verzendintegratie een bezorgmoment kiest, laat dit terugkomen op de factuur en in de orderbevestigingsmail.

Feedback gerelateerd aan producten een voorraad
7. In Producten > Voorraad, de mogelijkheid te sorteren op zowel productnaam als variantnaam.
8. In Producten > Voorraad, de mogelijkheid om de prijs aan te passen van een variant op dezelfde manier als je nu het voorraadniveau aan kunt passen.
9. Op de overzichtspagina’s van Producten en Voorraad, de mogelijkheid om te zoeken/filteren op het laatste stuk van de artikelcode, bijvoorbeeld alle producten waarbij de artikelcode op “12345” eindigt.
10. Laat bij de productstatistieken zien hoe vaak een product in behandeling is en hoevaak het toegevoegd is aan het winkelmandje.
11. De mogelijkheid producten te verwijderen met CSV.
12. De mogelijkheid meteen een teruglink te maken als je met gerelateerde producten werkt. Als je bij Product A aangeeft dat het gerelateerd is aan Product B, zou het handig zijn om de mogelijkheid te hebben meteen aan te geven dat dit andersom ook zo is.
13. The mogelijkheid om Alt Tekst toe te voegen aan afbeeldingen.
14. De metaomschrijving van producten uitbreiden naar 320.
15. Het toevoegen van een Recaptcha aan productreviews.

Feedback gerelateerd aan klanten
16. Toon eventuele notities die je bij een klant hebt gemaakt zowel op de klantenkaart als op de klantenoverzichtspagina.
17. Voeg een Dymoknop toe op de klantenkaart om meteen krantenadressen uit te printen.
18. De mogelijkheid om verzendmethoden beschikbaar te maken alleen voor specifieke klantengroepen.
19. De mogelijkheid om een tweede emailadres toe te voegen aan een klantaccount; eentje voor facturen en eentje voor algemene communicatie.

Overig
20. De mogelijkheid om producten, categorieën en merken uit te sluiten van kortingscodes.
21. De mogelijkheid om de automatische exportmails uit te schakelen.
22. De mogelijkheid om meer dan 25 imports per dag te draaien.
23. De mogelijkheid om rechtstreeks afbeeldingen te kunnen uploaden van je computer in de content editor in de backoffice, ipv dat je deze eerst moet uploaden via Tools > Bestanden.
24. De mogelijkheid om direct te kunnen vanuit Instagram (Note: op dit moment is dit alleen beschikbaar voor webshopeigenaren in de VS, maar we verwachten dat Instagram dit in de toekomst wereldwijd mogelijk zal maken)
25. De mogelijkheid om meer dan 24 producten op een pagina te tonen.
26. Correcte btw berekeningen / proportioneel belastingtarief.
27. De mogelijkheid flexibele btw tarieven te tonen op betaalkosten. Momenteel wordt bij een betaalmethode het standaardtarief van bijv. 21% gerekend, terwijl er in het buitenland wellicht een lager tarief wordt gehanteerd.

Klik hier voor het formulier waarmee je kunt stemmen. Op verzoek hebben we de tijdsperiode waarin je kunt stemmen verlengd, t/m zondag 13 Mei.
Post edited by Nynke on
eCom support nummer: +31 20 808 63 58
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum

20 reacties

• PaulaPaula Berichten: 689 Member, Beta tester 
    april 2018 aangepast
    @Nynke: je hebt nu 2 x punt 16 in de lijst. Dat wordt ingewikkeld met stemmen ;-)
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Paula. Goed gezien :smiley: ! Ik heb het meteen aangepast :)
    Nynke zei:

Ik zal (morgen) in een comment uitleggen waarom we bij die ideeën ervoor gekozen hebben om ze niet aan de stemming toe te voegen.

We houden je overal aan ;)

www.devrolijkeengel.nl
    Dankjewel @Paula!

Om nog terug te komen op de ideeën die we niet hebben gekozen, hierbij wat uitleg:

@CelticWebMerchant
    Betere zoekoptie - ik krijg als ik zoek op ORD (in de backend) continu ook reviews van klanten en andere ordernummers die er niets mee te maken hebben.
    Dit behoeft meer uitleg. ORD is namelijk de meest algemene zoekterm mbt orders die je kunt bedenken, dus het is logisch dat hier ook reviews tussen komen. Ik raad je aan als je naar orderinformatie zoekt, dit in het orderoverzicht te doen en niet in de algemene zoekfunctie. Je kunt hier zeer uitgebreid in zoeken (oa op betaalmethode, bedrijf etc.). Tevens kun je de snelkoppeling G+O gebruiken om snel in het orderoverzicht te komen.

Mogelijkheid gemakkelijk een opmerking op de factuur te plaatsen, zoals het inkoopordernummer van de klant.
    - Dit is al mogelijk en kun je via de Content Templates aanpassen. Hier geef ik er wat uitleg over: https://community.lightspeedhq.com/nl/discussion/comment/1063#Comment_1063
    Mogelijkheid bepaalde velden in de checkout te verplichten voor bepaalde landen. Wij moeten bijv. het BSN van onze Italiaanse klanten opvragen, maar kunnen dat veld niet verplicht maken, omdat we dit aan Nederlandse klanten absoluut niet mogen vragen.
    - Ik heb overlegd of we dit toe zouden voegen, maar dat zou alleen gebeuren als er echt een gegronde reden voor is. Hiervoor hebben we meer uitleg nodig.

@rembo
    Zou prettig zijn als bij de producten in de productlijst ook het artikelnummer direct vermeld wordt.
    Deze aanpassing is helaas niet mogelijk. Alleen als je niet met varianten werkt zou dit kunnen omdat je dan het artikelnummer van de default variant kunt laten zien. Zodra je met varianten werkt gaat dit al niet meer op.

"Zichtbaar wanneer op voorraad". Op de productpagina. Dit lijkt niet te werken. De producten zijn nog steeds zichtbaar wanneer voorraad = 0
    - Dit heeft te maken met de instelling van je varianten. Als een product te bestellen is wanneer niet op voorraad, dan blijft het product zichtbaar, ook als je bij de variant ingesteld hebt "Zichtbaar wanneer op voorraad".

Onder tab voorraad. Sorteren (filter)van "zichtbaarheid" lijkt niet te werken. Zichtbare en niet zichtbare producten blijven door elkaar staan.
    (Wie weet hoe ik wel zichtbare producten met een voorraad van 0 kan selecteren?) Dus producten die een klant nog wel kan zien, maar die niet op voorraad zijn.

- Tijdens testen kon ik dit niet reproduceren. Ik raad je aan contact op te nemen met support om dit te verder te bekijken.

@breibrink
    Ik wil nog steeds heel graag werken met gebroken getallen in een product. Zodat de klant ook 1.2 of 0.8 (of 0,8) meter kan bestellen, voor stoffen of band o.i.d. is het handig om niet alles per hele meter te verkopen.
    We bieden hier de app Pricen - Dynamic Product Prices voor aan en er zijn geen plannen om dit te veranderen. De reden hiervoor is omdat relatief weinig van onze klanten dit gebruiken wordt + we willen ons product toch zo simpel mogelijk willen houden om de kosten niet hoog op te laten lopen.
    Dank je wel voor de aanvulling :-)
    www.devrolijkeengel.nl
  • MoodSocksMoodSocks Berichten: 3 Member
    Helaas lees ik de community niet meer dagelijks simpelweg omdat de snelkoppelingen niet meer in het dashboard staan.
    @Nynke Begrijp ik dat er kennelijk een vraag is gesteld om input te leveren voor veranderingen?
    Misschien een beetje een flauwe opmerking maar ik heb de vraag dan niet gezien omdat ik niet dagelijks op dit forum zit. Het zou bijvoorbeeld super zijn om weer de Recente Discussies terug te krijgen in het Dashboard.
    Had het dan bv niet handig geweest hier een mail over te sturen naar de ECOM klanten?
    Ik heb wel al onze punten altijd in de tickets ingestuurd zoals gewenst door LightSpeed.
    Nu valt het mij op dat er hierboven voornamelijk kleine bugs en relatief logische verbeteringen staan terwijl er toch volgens mij ook wel kritieke punten, kritiek wensen en verbeteringen eerder in fora zijn geopperd en per ticket zijn ingediend door een ieder. Wat is dan de meerwaarde van hier een vraag stellen die niet iedereen lees en de tickets die worden ingeschoten? Begrijp me goed, ik waardeer iedereen zijn inzet maar volgens mij lopen er wel dingen langs elkaar?

Ik kreeg bv deze week deze terugkoppeling op een ticket van 1 JAAR geleden met een stukje feedback over de dashboard pagina.

"Wij gaan dit verder intern onderzoeken welke mogelijkheden hiervoor zijn en wat voor uitdagingen dit met zich meebrengt. Op de korte termijn kan ik je dus helaas weinig toezeggen. Mogelijk voeren wij het idee door in de toekomst, mits er hier voldoende behoefte voor is, de mogelijkheden voor ons systeem goed duidelijk zijn en dit natuurlijk binnen onze roadmap past. Zonder deze zekerheid kan ik je helaas hiervan niet op de hoogte houden of dit gerealiseerd wordt. Mocht dit idee doorgevoerd worden, zal je dit terugvinden in het changelog in de backoffice."

Het ging hier om slechts 4 relatief simpele dingen die in functionaliteit zijn verdwenen of achteruit zijn gegaan sinds de overgang naar V2. Volgens de reactie hierboven van jouw collega zullen deze met 99,9% zekerheid nooit worden opgelost/ingevoerd.

Daarnaast heb ik ook nog een aardige lijst met andere punten die al meer dan een jaar open staan.
    Ik vind de bovenstaande lijst/vraag dan ook erg raar en verbaas mij hierover.
    Hoor graag (ook als ik de plank mis sla)

gr
    Sven
  • KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    @MoodSocks
    Lightspeed spaart verbeterpunten om er dan vervolgens niets mee te doen. Ze hebben ergens een donkere kelder waar ze alle verbeterpunten en tickets ingooien. Ik verwacht er niets veel meer van. Hopelijk tonen ze mij binnenkort mijn ongelijk. 
    KolliesParts.nl
    Chopper Parts & Bobber Parts
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 125 Member ✭
    @Nynke

Betere zoekoptie - ik krijg als ik zoek op ORD (in de backend) continu ook reviews van klanten en andere ordernummers die er niets mee te maken hebben.
    Dit behoeft meer uitleg. ORD is namelijk de meest algemene zoekterm mbt orders die je kunt bedenken, dus het is logisch dat hier ook reviews tussen komen. Ik raad je aan als je naar orderinformatie zoekt, dit in het orderoverzicht te doen en niet in de algemene zoekfunctie. Je kunt hier zeer uitgebreid in zoeken (oa op betaalmethode, bedrijf etc.). Tevens kun je de snelkoppeling G+O gebruiken om snel in het orderoverzicht te komen.

Uiteraard is dit ORD - met daarna het ordernummer van de klant.
    Daar blijft het niet bij. Als ik een 'normale' productnaam opzoek, krijg ik ordernummers en reviews te zien. M.a.w. de snelzoekknop werkt niet goed

Mogelijkheid gemakkelijk een opmerking op de factuur te plaatsen, zoals het inkoopordernummer van de klant.
    - Dit is al mogelijk en kun je via de Content Templates aanpassen. Hier geef ik er wat uitleg over: https://community.lightspeedhq.com/nl/discussion/comment/1063#Comment_1063

Dank je, hier ga ik naar kijken

Mogelijkheid bepaalde velden in de checkout te verplichten voor bepaalde landen. Wij moeten bijv. het BSN van onze Italiaanse klanten opvragen, maar kunnen dat veld niet verplicht maken, omdat we dit aan Nederlandse klanten absoluut niet mogen vragen.
    - Ik heb overlegd of we dit toe zouden voegen, maar dat zou alleen gebeuren als er echt een gegronde reden voor is. Hiervoor hebben we meer uitleg nodig.

Ik krijg 2 euro boete voor elk Italiaanse BSN die ik niet indien bij de Italiaanse belastingdienst. Doordat we dit veld niet verplicht kunnen stellen voor Italiaanse klanten, omdat we dan ook andere klanten het BSN moeten vragen (wat we wettelijk gezien dus niet mogen ivm privacy), krijgen we dus elk kwartaal een boete opgelegd, vanwege de Italiaanse klanten die vergeten het nummer in te vullen. Uiteraard mailen we ze na, maar dat is een zeer omslachtig proces met vaak geen resultaat.
    @Nynke: is er al iets bekend over de stemming? :)
    www.devrolijkeengel.nl
    @Nynke heeft vakantie denk ik @Paula......
    KolliesParts.nl
    Hi @MoodSocks. Dankjewel voor je feedback en vragen. Ik begrijp heel goed dat er onduidelijkheid is ontstaan over onze processen en werkwijze mbt nieuwe features, dus ik hoop dat ik hiermee je vragen kan beantwoorden.

Ik kan je garanderen dat de feedback die in het verleden is aangedragen dmv tickets en calls nog steeds wordt gebruikt, en dat in dit proces niks wezenlijks is veranderd. We gebruiken nog steeds tickets om feedback te verzamelen, en we koppelen nog altijd iedereen's gegevens om te kijken wie en hoeveel van onze klanten behoefte hebben aan bepaalde features.

Als je telefonisch contact met ons opneemt en ideeën voor features aandraagt maken wij als support hiervoor een ticket aan. Dit ticket is hetzelfde type ticket als degene die jij instuurt. Ideeën die hier op de community worden aangedragen en waar ik een ticket voor aanmaak, zijn ook weer dezelfde tickets. Nav de feedback voor April die ik in de vorige post heb verzameld, heb ik ook tickets aangemaakt. Dit zijn weer dezelfde tickets. Dingen lopen dus niet langs elkaar heen, maar we hebben verschillende manier om feedback te verzamelen.

De reden dat we dit nu uitproberen, is om een aantal redenen.
    - Ten eerste willen we graag een goed beeld krijgen van de algemene behoeftes van onze klanten.
    - Ten tweede willen we kijken of en waar we onze prioriteiten moeten bijstellen. We hebben in het verleden namelijk gezien dat we bepaalde features hebben uitgesteld of niet hebben ontwikkeld omdat er bijna niemand over belde of tickets over instuurde. Achteraf bleek dan soms dat er toch grote behoefte was aan een bepaalde feature, en als we dit geweten hadden we hier rekening mee gehouden. Als mensen ideeën kunnen aandragen en kunnen stemmen kom je oa dit soort dingen juist tegen.
    - Ten derde komen klanten vaak met verrassende feedback waar wij nooit op zouden zijn gekomen. Onze klanten werken dagelijks orders af, maken producten aan, werken met kortingen, etc. Soms kan een kleine aanpassing je werktijd aanzienlijk verkorten, maar wij als bedrijf komen hier nooit achter omdat wij op een hele andere manier met het systeem omgaan.

De reden dat je nu pas een reactie hebt ontvangen over die feature is omdat we sinds de definitieve overgang naar v2 aan het kijken zijn waar we aan moeten werken. We zijn heel veel feedback en ideeën opnieuw aan het bekijken en geven daar waar nodig opnieuw prioriteit aan. De reactie van mijn collega betekent overigens niet dat er 99.9% kans is dat het nooit geïmplementeerd wordt. Dit is meer omdat we betere verwachtingen willen scheppen naar onze klanten toe. Zoals je misschien zelf ook hebt gelezen, hebben veel van onze klanten het idee dat we zeggen dat ergens aan gewerkt wordt maar dat we vervolgens niks doen. Hier willen we duidelijker in zijn, dus het kan inderdaad goed zijn dat je nog reacties zult ontvangen dat we voorlopig niks met bepaalde feedback doen, omdat onze prioriteiten op dit moment ergens anders liggen. Desalniettemin blijft je feedback bewaard en telt net zo hard mee als feedback die een week geleden is aangedragen.

Dat de lijst met verbeteringen relatief simpel en logisch is ben ik op zich met je eens, maar dit is blijkbaar waar op dit moment de grootste behoeftes liggen van onze klanten die actief zijn op de community. De volgende stemronde komen mensen misschien met andere ideeën, of niet. Soms zijn simpele ideeën juist de beste toevoegingen. Desalniettemin kijken we absoluut ook naar meer kritieke, lange-termijn verbeteringen. We hebben hier best een beetje verstand van eCommerce en houden dus ook rekening met fundamentele ontwikkelingen waar onze klanten nooit op zouden zijn gekomen of geen zicht op hebben. In het ideale geval combineer je de kennis en visie die je hebt als bedrijf met de wensen en behoeftes van de klanten.

Verder kan ik je vertellen dat er sinds de overgang naar v2 meer handen vrij zijn gekomen om bugs op te lossen en features te ontwikkelen. Dat het allemaal alsnog langzaam lijkt te gaan is te begrijpen. Veel structurele verbeteringen hebben namelijk tijd nodig om ontwikkeld te worden, dus het klopt dat je hier nu nog niks van ziet, of nu pas begint te zien. De CDN is een voorbeeld van zo'n project waar we deze week de eerste update over hebben geplaatst. Een ander voorbeeld van zo'n project is het updaten van de meta omschrijving naar 320 characters. Het lijkt van de buitenkant misschien of we slechts ergens een getalletje aan moeten passen om dit gedaan te krijgen, maar we moeten hiervoor onze hele database ombouwen. We zijn in Europa inmiddels shopnummer 260.000 gepasseerd, plus alle Noord Amerikaanse shops, dus ga maar na hoeveel producten dit betreft. Het gaat helaas niet over één nacht ijs.

Wat betreft het mailen van onze klanten over dat we feedback aan het verzamelen zijn en dat je kunt stemmen, dit was een pilot en we zijn nog aan het kijken naar de precieze format en communicatie van alles. Dit was de eerste maand en we zijn alle feedback ed aan het bekijken en bezig te bespreken hoe en wat we in de toekomst precies gaan doen. Hierover later meer.

Ik hoop dat mijn antwoord wat duidelijkheid schept. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
    @CelticWebMerchant dankjewel voor de verduidelijking en extra informatie. Ik ga dit weer meenemen en bespreken.
    @Paula op verzoek laten we de stemming nog wat langer open staan, tot volgende week zondag :)

@MoodSocks
    Lightspeed spaart verbeterpunten om er dan vervolgens niets mee te doen. Ze hebben ergens een donkere kelder waar ze alle verbeterpunten en tickets ingooien. Ik verwacht er niets veel meer van. Hopelijk tonen ze mij binnenkort mijn ongelijk. 

Feedback wordt gewaardeerd, maar hou het constructief.
    mei 2018 aangepast
    @Nynke:
    Wat is er met mijn feedback gebeurd waarin ik vraag om 320 tekens in de meta description? Ik heb hier geen ticket van ontvangen!
    Er waren 9 mensen die dit zeker ook zagen zitten als een heel goede toevoeging! Deze feedback wordt tussen een lijst geplaatst waarop we vervolgens nog een keer mogen stemmen maar waarvan de uitslag niet bekend gemaakt wordt.
    Wanneer krijgen we daar de definitieve uitslag van?

Persoonlijk ben ik van het type "niet lullen maar poetsen" maar op dit forum wordt alleen maar heel veel tekst geschreven terwijl er door Lightspeed problemen opgelost moeten worden.
    En dan wordt ik ook nog vermanend toegesproken dat mijn opmerkingen wel constructief moeten blijven. Het zou prettig zijn als Lightspeed eens de hand in eigen boezem zou steken en zelf constructief bezig ging!
    KolliesParts.nl
    Hi @KolliesParts. Het ticket heb ik ergens halverwege april aangemaakt en je hebt een algemene terugkoppeling ontvangen. Qua feedback wachten we allereerst tot zondag tot de stemming helemaal gesloten is. In de week erna gaan we de feedback naast elkaar leggen en bespreken, in de week daarna verwacht ik een terugkoppeling te kunnen geven, deze hier zal ik een algemene post van maken ipv iedereen persoonlijk terug te koppelen.

Specifiek over het updaten van de meta omschrijving kan ik je vertellen dat er aan gewerkt wordt / is een lopend project. Het gaat echter niet over 1 nacht ijs omdat we onze hele database moeten aanpassen, waar ontzettend veel bij komt kijken. Ik kan je dus ook niet vertellen wanneer dit afgerond is, maar wij hopen net als jij dat dit zsm klaar is.

Verder begrijp ik je opmerking over "niet lullen maar poetsen" ook volledig. Wij als support lullen nou eenmaal veel omdat de helft van je functie zo ongeveer uit communicatie bestaat. Het beantwoorden van vragen, vinden van oplossing of een workaround; hier komt nou eenmaal veel tekst bij kijken. Development daarentegen houdt zich vooral bezig met poetsen in de vorm van het schrijven van code, vandaar dat je die collega's hier niet terugziet. Ik kan verder heel goed snappen dat je het idee hebt dat alle ontwikkeling veel te langzaam gaat. Dit vinden wij binnen Lightspeed namelijk ook allemaal, maar ontwikkelingen gaan nou eenmaal zo snel als ze gaan. Zeker als je kwaliteit wilt bieden hebben kun je maar beter je tijd nemen, ook als dit tot negatieve reacties en onbegrip van klanten leidt.

Nogmaals: alle feedback is welkom, maar breng het op een manier dat wij er ook iets aan hebben.
    @Nynke: Vreemd dat de feedback van april tot half mei doorloopt....
    KolliesParts.nl
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 125 Member ✭
    @Nynke volgens mij is inmiddels nummer 27 al doorgevoerd.

@Nynke: Vreemd dat de feedback van april tot half mei doorloopt....

Vandaar dat er ook in de eerste post is aangegeven dat het om een pilot gaat en dat we nog wijzigingen kunnen maken in de procedure.

@Nynke volgens mij is inmiddels nummer 27 al doorgevoerd.

Je kunt btw instellen per betaalmethode maar niet verder per land. Tenzij ik echt iets over het hoofd zie natuurlijk, je brengt me nu wel in de war :open_mouth:
    Goeiemorgen!

Ik wil iedereen nogmaals heel hartelijk bedanken voor het stemmen en achterlaten van feedback :)

De stemming is bij deze gesloten. We gaan deze week alles bekijken en intern bespreken. Volgende week zal ik een post plaatsen met een update. Stay tuned!
Deze discussie is gesloten.