Afterpay niet gebruiken als klant voor postnl kiest

TassenwinkelTassenwinkel Berichten: 1 Member
Ben al maanden geleden in contact geweest met afterpay of een klant die kiest voor een ander afleveradres zoals een postnl punt ook door de creditcheck van afterpay komt. Ja hoor was het antwoord, maar bij lightspeed niet. Waarom niet? Dit licht bij lightspeed was het antwoordt van afterpay. Dit gemeld bij lightspeed maar daarna nooit meer iets van gehoord. Krijg nu best vaak een belletje over klanten ik kan afterpay optie niet vinden op de site. Klopt mevrouw of meneer, u moet dan het pakket thuis laten bezorgen en nergens anders? Vreemd zegt de klant bij een andere webshop is dat niet, Tot Ziens, dus niet weg klant.
Er moeten toch meer mensen zijn met dit probleem!

groet Jan www.tassenwinkel.nl

4 reacties

• SharleneSharlene Berichten: 126 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Tassenwinkel, het klopt helaas dat het adres van het afleverpunt nog niet naar AfterPay wordt doorgezet. Om deze reden gebeurd het dat Afterpay niet naar voren komt wanneer de klant voor een servicepunt levering kiest. Het issue is intern bekend bij ons en ik zal een ticket voor je aanmaken, zodat ik je een bericht kan sturen als hier meer bekend over is.
  • pahoehoepahoehoe Berichten: 76 Member
    Is dit nog steeds het geval?
  • KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Berichten: 38 Member
    Graag ook ticket voor mij. Postnl Pakjemak service kan niet in combinatie met Afterpay. Dat ligt niet aan Afterpay maar aan Lightspeed, die hebben het uitstaan (aldus Afterpay want voor hun is het geen probleem) ! 35% van onze B2C klanten kiest Pakjegemak. Die kunnen helaas niet via deze manier betalen.
  • Sten HurkmansSten Hurkmans Berichten: 2 Member
    Graag ook een ticket voor mij. Veel mensen komen met de vraag waarom postnl pakjegemak niet kan als ze met afterpay willen betalen.
Log In of Registreer om te reageren.