Loyaltylion ervaringen

AnjaAnja Berichten: 24 Member
Zijn hier toevallig mensen aanwezig die de app van Loyaltylion gebruiken?

Ik merk dat er aardig wat punten gespaard worden, ik krijg hier ook regelmatig vragen over maar het inwisselen van punten gebeurt nog maar zelden (gebruik het sinds augustus 2017).

Voor zover ik weet is het bij Loyaltylion niet mogelijk om bijv. een maximale geldigheid in te stellen om dit zo te kunnen stimuleren. Wel is het mogelijk om punten handmatig te verwijderen binnen Loyaltylion, echter is dit onbegonnen werk.

Heeft iemand tips?

26 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden ✭ Berichten: 103 Member, Beta tester ✭
    Er zijn verschillende gradaties van abonnementen binnen LL. De basisversie verzamelt vooral de punten. De volgende stap heeft onder andere het mailprogramma waarin de gespaarde punten worden gemaild en zodra er een waardebon grens is bereikt kan er automatisch een email gestuurd worden. (deze gebruiken wij) De hoogste gradatie heeft voor zover ik weet ook nog een variant waarbij er bij het verlopen van de punten ook nog een email verstuurd kan worden, zodat mensen deze alsnog kunnen gebruiken.

Helpt dit al?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • AnjaAnja Berichten: 24 Member
    Hoi Patrick, die automatische mail klinkt wel interessant. ik ben alleen wel bang dat dat zeker in het pakket van 59,- per maand zit? Betaal nu 29,- per maand en gebruik 2 shops dus dan wordt het wel prijzig als dat zo is.

Ben je verder (en klanten) ook goed te spreken over het programma?
  • PaulaPaula  Berichten: 890 Member, Beta tester 
    Ik ben benieuwd of "jullie" merken dat LL echt verschil voor je shop maakt. Ik weet niet wie er al langer gebruikt van maakt, maar merk je dat de omzet of conversie echt stijgt sinds het gebruik van LL?
    Het zijn echt behoorlijke bedragen, en dan komen daar natuurlijk nog de bedragen van de kortingen en gratis artikelen die je dmv LL "weggeeft" bij. 29 euro per maand is natuurlijk wel te doen, maar ik zag voor een beetje leuke features bedragen van 159 dollar per maand. Ik vraag me af of je dat er uit haalt door dit programma. Nou ja, blijkbaar wel natuurlijk, anders zou de app snel verdwenen zijn ;) Maar toch...

Maar wat houdt het "free" program in? Is dit op zich te gebruiken? Of moet je er wel altijd het betaalde gedeelte bij hebben om het een beetje leuk te kunnen gebruiken?

Er staat dat je app 14 dagen gratis kunt uitproberen, maar bij deze app lijkt me dat een beetje tricky, toch? Want in de try out periode krijgen klanten punten, maar als je er na 14 dagen mee stopt dan kunnen ze daar niks meer mee. Beetje lullig als ze er speciaal punten voor hebben gespaard :open_mouth:
    En volgens mij is het best een ingewikkeld systeem (veel mogelijkheden) dus tegen de tijd dat je het goed en wel een beetje uitgevogeld hebt zijn de 14 dagen alweer voorbij.

Maar ik ben stiekem zo benieuwd of het echt werkt :smiley:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • AnjaAnja Berichten: 24 Member
    Of het echt conversie verhogend is heb ik mijn twijfels over. Maar de vaste klanten die regelmatig grote orders plaatsen maken er over het algemeen ook gebruik van. Je hebt alleen helaas dus ook heel veel slapende leden...

De automatische mail met gespaarde punten klonk interessant maar als ik de prijzen zie in lightspeed bij de app Loyaltylion schrik ik daar van: € 119 per maand maar liefst. Of wellicht heeft Patrick een andere overeenkomst gesloten?

Een free version ben ik niet bekend mee maar zie ik nu wel staan op de website van Loyaltylion. Misschien wijkt het af tov Loyaltylion via Lightspeed. 14 dagen proberen zou je toch kunnen overwegen, ook al zou je later stoppen dan kun je voor die 2 weken gespaarde punten toch een kortingscode inzetten? Wat dat betreft zit ik er inmiddels wat dieper in vanaf augustus dus al...

App instellen werkt btw simpel, support is goed maar mail contact gaat wat traag.

Ps. De versie van 29,- per maand heeft geen verjaardagsfunctie, geen idee wat het extra kost. Ik gebruik het alleen voor de aankopen. Hier kun je eventueel de app van Shappz birthdaymailer voor gebruiken.

Hopelijk heb je hier iets aan.
    mei 2018 aangepast
    @Anja dank je wel voor je uitgebreide antwoord!
    Wat ik me afvraag is of die vaste klanten die die grote orders plaatsen niet ook gewoon (hetzelfde) zouden bestellen als je LL niet zou aanbieden.
    Wij houden onze klanten ook graag tevreden (zowel nieuwe als vaste, en bij zowel kleine als grote orders) maar ik schrik net als jij een beetje van de prijzen als ik de pakketten bekijk waar de "leuke" features in zitten.
    En daar komt bij dat ik altijd vind dat je je een ongeluk "spaart", voor relatief weinig. Dan krijg ik een mail van de "....." (vul in) dat ik na 6 jaar 100.000 punten gespaard heb (bij wijze van spreken) dus dan denk ik wow, ik zal er wel een gratis wasmachine voor kunnen krijgen! Om vervolgens op de site te ontdekken dat ik mijn aantal punten voor een zakje elastiekjes of een flesje spa blauw in kan wisselen :D
    Dus zelf krijg ik altijd een beetje zo'n gevoel van "ik hou meer de winkel of webshop tevreden door die punten te sparen dan mezelf" ;) :smiley:
    www.devrolijkeengel.nl
  • YibYib Berichten: 48 Member
    Wij maken al 1 maand gebruik van Loyalty Lion 119 pakket, omdat wij maandelijks best veel orders krijgen.

Tot zo ver niks over te klagen. Het is inderdaad schreeuwend duur, maar zij zijn helaas ook de enige partij met puntensysteem.

Het is eigenlijk meer dan alleen punten sparen, het is ook een hele leuke marketing tool. Je verdient die bedrag om een of andere manier weer terug. Zo maken onze klanten eerder een account aan om ook punten te gaan sparen. En als zij een account hebben, werkt onze verlaten winkel wagen app ook beter. Daarnaast kan je ook punten inzetten als beloning voor social media likes en maandelijks bezoek op jouw site. Je kan eventueel ook een soort "Double Point" actie doen. En voor de mensen die YotPo review systeem hebben, is ook mogelijk om klanten punten te belonen door een review achter te laten. Volgens mij moet je ook een dure YotPo pakket hebben om gebruik van te maken, dat durf ik niet te zeggen omdat wij geen YotPo gebruiken.

Met de 119 pakket krijgen onze klanten automatisch mail herinneringen waardoor zij weer terug komen bij ons om te shoppen.

Het ligt ook meer aan welke branch je zit.

Ik weet niet of het grote gevolg heeft voor onze omzet, maar wij krijgen wel veel leuke reacties van terug. Blije klanten, daar gaat het om.

@PatrickvdHeijden Ik zie dat jouw Loyalty Lion in de header is gebouwd. Klopt het dat de widget niet zichtbaar is op de mobiel site? Is dat bewust gedaan?

@Paula Tarieven op hun site is bedoelt voor andere platform zoals Shopify. Lightspeed hanteert een andere tarief, ook te zien op 1 van hun afbeelding bij de app omschrijving.
    mei 2018 aangepast
    @Yib: bedankt voor je feedback! Wij vinden leuke reacties en blije klanten minstens net zo belangrijk als meer omzet, want blije klanten en goede recensies zorgen op den duur zelf wel voor meer omzet. En daarnaast vinden we het natuurlijk gewoon leuk als mensen blij met je webshop zijn. Dus dat is een goed argument van je.
    Misschien een rare vraag, maar kost het systeem veel extra tijd of werk? Niet om te installeren en alles in te stellen (dat zal wel wat tijd kosten) maar als het eenmaal "up and running" is. Ben je daarna nog veel tijd kwijt aan dingen instellen, kortingscodes bijhouden, mensen mailen als ze er vragen over hebben, etc.?
    www.devrolijkeengel.nl
    p.s. Ik vond het vreemd dat ik op hun hele site maar 1 recensie zag van een webshop over het LL systeem. Zijn er meer recensies te lezen van LL gebruikers?
    www.devrolijkeengel.nl
    Wij zijn ook nog niet zo heel lang bezig met LL en wij hebben inderdaad het 119€ pakket, maar heb daar een kleine korting op gekregen omdat ik een jaarabo heb genomen.

Dit soort systemen lenen zich er inderdaad niet voor om even 14 dagen te proberen, maar geeft in die 14 dagen wel de mogelijkheid om de backoffice te bekijken. Dit is er een voor de lange adem. Wij kregen de vraag om een dergelijk programma regelmatig van onze klanten en we zien ook dat men nu goed de punten aan het inwisselen is.

Het hangt mijns inziens ook wel enorm van je productpakket af. Als de retentie en het aantal terugkerende klanten/aankopen hoog is, dan heeft het zin, anders duurt het sparen zoals geschreven jaaaaaaaaren. Onze klanten bestellen erg regelmatig omdat ze weer een verfje of een penseel nodig hebben en dan is het sparen alleen maar interessanter.

Ik kijk het een jaar aan en zie dan wat ik er verder mee ga doen. Verder investeren of ermee stoppen. Als ik verder investeer dan wil ik de volgende stap gaan zetten en dat is het werken met de "tiered loyalty program" waarmee je bijvoorbeeld een silver/gold customer kunt worden waarmee je bijvoorbeeld sneller spaart of toegang krijgt tot andere goodies of offline programma's zoals workshops. Hierdoor treedt er wat gamification in en dat is zeker voor mijn doelgroep erg interessant (het zijn veelal gamers namelijk)

Ik heb er ook heel bewust voor gekozen om de widget uit te zetten en onsite een aantal aanpassingen te doen. De widget zat in mijn thema (AMASEO) namelijk in de weg om het winkelwagentje te kunnen zien op MOBILE. Zo is er op de productpagina altijd te zien hoeveel Insiders (punten) er gespaard kunnen worden, daarnaast is in de header ook altijd het aantal gespaarde punten terug te zien of kan men (als men niet ingelogd is) op die plek zien wat er te sparen valt en hoe men dat kan doen. (ook het invullen van de verjaardag is punten waard - deze moet wel eerst een bepaalde tijd ingevuld zijn en kan dus niet iedere maand standaard aangepast worden?! Slim van LL om misbruik te voorkomen).

Onderhoud is voor mij nu erg eenvoudig. Het eenmaal instellen wordt erg goed ondersteund door LL met dagelijks contact tot Go-Live en ook daarna is support erg prettig. De punten en kortingscodes worden automatisch bijgehouden dus daar hoef je je niet druk om te maken... het is alleen aan je eigen inspanningen in andere email/campagnes om er steeds naar te verwijzen. Op internet zijn meer dan genoeg informatie punten/blogs te vinden over hoe je een loyalty programma actief kunt krijgen/houden. Dat is mijn volgende stap de komende 3 maanden. Het aantal vragen is tot nu toe op 1 hand te tellen en dat heb ik vooral in de "FAQ" weten te vangen die de gebruikers online eenvoudig kunnen inzien.

Wat ik graag ontwikkeld zou willen zien (en wie weet kunnen we een aantal LL gebruikers hier in samen bundelen) is om bijvoorbeeld "free shipping" als reward in te stellen (dus niet alleen korting of een free product) en daarnaast ben ik in gesprek met Shappz om te kijken of we de "review" koppeling ook zouden kunnen koppelen aan Loyalty Lion. Zodat we op die manier Loyalty punten kunnen sparen in plaats van de standaard kortingscode (die op dit moment elkaar een beetje tegenwerken)

Vooralsnog ben ik blij met de app en de tijd zal het uitwijzen of het succesvol genoeg is!

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    Mmm vreemd mijn reactie is ineens weg...
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    @Anja. Onze klanten zijn aardig te spreken over het programma en ze wisselen goed hun punten in, daarnaast ben ik zelf erg te spreken over de support van LL die ik heb gekregen tijdens en na de implementatie.

@Paula. De proefperiode van 14 dagen is inderdaad te kort om het echt te testen, maar het geeft je wel de mogelijkheid om de backoffice te bekijken en te kijken wat voor opties er überhaupt zijn. Dit geeft al heel veel duidelijkheid en je ziet ook direct wat de customization mogelijkheden zijn. Een dergelijk programma is er een voor de lange adem, je moet er denk ik minimaal een jaar voor uit trekken mits het aantal herhaalaankopen per klant hoog is, mensen moeten wel de kans krijgen iets te kunnen sparen.

@YiB. Wij hebben inderdaad de widget uitgeschakeld. Deze zat op de mobiele website onze winkelwagen in de weg, waardoor onze klanten deze niet meer konden openen (wij gebruiken AMASEO template). Ik heb ervoor gekozen om de code van LL zelf te implementeren. Daarom hebben we nu in de header een link naar de uitleg van het programma (als je niet ingelogd bent) en een overzicht van je punten en een link naar de inhoud van het programma en de status van de bestellingen en punten (als je wel ingelogd bent). Daarnaast is er nu op iedere productpagina bij de prijs van het product ook te vinden hoeveel "Insiders" (punten) er te verdienen zijn met de aankoop van een product

@Anja. Wij gebruiken inderdaad het 119€ programma. Enerzijds vanwege het grote aantal orders dat wij te verwerken hebben en anderzijds ook vanwege de extra mailfunctionaliteit die ik graag wilde gebruiken. Nu wordt er iedere maand een totaal overzicht gestuurd op het moment dat mensen genoeg punten hebben om iets in te wisselen, er wordt een update gestuurd op het moment dat men een nieuwe grens van punten heeft behaald en men wordt welkom geheten bij het programma als men zich "inschrijft". (ook de verjaardags-reward is een leuke aanvulling, die overigens goed gemonitord wordt. De verjaardagswisseling gaat niet per direct in, en je kunt hem ook niet eindeloos aanpassen)

@Paula. Het onderhoud is tot nu toe erg eenvoudig. Het systeem houdt alles netjes bij, het verwerkt de punten (ook bij retouren worden de punten ook weer goed gecorrigeerd) en ook de kortingscodes worden gegenereerd op het moment dat ze "op" zijn. Ik heb wel wat kleine vragen gehad, maar deze heb ik inmiddels toegevoegd aan de FAQ van de LL widget/app.

Algemeen
    De reden waarom wij uiteindelijk voor een loyalty programma gekozen hebben is vooral op aandringen van onze klanten. Uit onze enquetes is naar voren gekomen dat mensen graag wilden kunnen sparen. Onze klanten komen vaak terug voor een verfje of een penseel. Op deze manier kunnen ze makkelijk en snel sparen. Wij hebben echte verbruiksgoederen waardoor herhaal aankopen eenvoudiger zijn. Ik kan me zo voorstellen dat het voor andere productgroepen lastiger kan zijn om herhaalaankopen (en dus meer sparen) te verhogen. Of het echt verschil maakt, ik denk dat we dat pas na een jaar echt goed kunnen evalueren.

Toekomst
    Ik hoop na een jaar toch wel een duidelijk gebruik en toegevoegde waarde van het programma te zien, zodat we kunnen opschalen naar het volgende level van LL. Deze geeft zoals gezegd onder andere ook de mogelijkheid om de "expiration" van de punten te monitoren en te communiceren, maar wat voor mij interessanter is, is de "tiered levels" die we dan kunnen gaan gebruiken. Dit is echt een geweldige functie waarmee we onderscheid kunnen maken tussen gebruikers. Waardoor de top-level klanten (Gold-customers) bijvoorbeeld veel sneller kunnen sparen dan de "Silver" en "Bronze", of dat met iedere level-up er andere rewards komen. Dit soort gamification werkt mijns inziens erg goed en kan ook marketing technisch erg goed gebruikt worden (overigens de tiers Bronze, Silver, Gold kun je zelf benoemen... dit was alleen een voorbeeld). Mijn klanten zullen hier ook zeker wel voor te porren zijn.

Samenwerking
    Waar ik benieuwd naar ben is of collega LL-gebruikers @YiB @Anja en anderen misschien ook geinteresseerd zijn in de ontwikkeling van twee andere opties die ik nu een beetje mis, maar waarvan ik weet dat het wel mogelijk is.
    • de mogelijkheid van een free-shipping reward (of later standaard free shipping vanaf een bepaald level (vanaf Silver bijvoorbeeld) te laten programmeren en dus niet alleen een free product of kortingspercentage/bedrag.
    • de mogelijkheid om samen met Shappz te kijken of de het maken van de Reviews kunnen koppelen aan een beloning met loyalty punten. Ik heb ze daar al over gesproken en zijn er wel voor getriggerd en geinteresseerd geraakt.
    Mochten er nog meer vragen zijn dan hoor ik het graag... (ik hoop dat deze reactie nu wel blijft staan... de vorige was ineens verdwenen)
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    mei 2018 aangepast
    @Paula Zoals @PatrickvdHeijden aangaf, zodra het is ingesteld hoef je in principe niet meer naar te kijken. Alle vouchers worden gewoon automatisch bijgevuld en ingeladen(als je wilt). Maar ik kijk wel regelmatig naar omdat ik het gewoon leuk vind om de stastiek te bekijken, wat het voor ons heeft opgeleverd en hoeveel mensen al gebruik van maken :smile:

Tot nu toe hebben wij ook geen klanten gehad die problemen hebben met LL, enkel paar mensen die aangaf dat ze geen punten hebben ontvangen voor de bestelling van paar maanden geleden. Wij hebben zelf besloten om LL vanaf de datum in te laten gaan, wanneer het live staat. Dus eerdere bestellingen tellen dan niet meer mee.

Ik kan je geen specifieke cijfer geven, maar die €119,- hebben wij allang terug verdient + meer.

En als je meer reviews wilt lezen, Google even naar de concurrent van Lightspeed begint met S eind met Y + Loyalty Lion. Daar hebben ze namelijk die Free pakket.

@PatrickvdHeijden over de free shipping, kan je niet gewoon een code aanbieden met zelfde waarde als verzendkosten? Ik dacht dat ik ergens had gelezen over free shipping, maar kan zo 1 2 3 even niet opkomen, deze feature is voor ons minder belangrijk.

Wat betreft punten belonen bij Shappz review, heb ik 2 weken geleden nog mailtje overgestuurd, maar helaas nog geen reactie gekregen :neutral: Lijk mij dus zeer interessante functie om te hebben.
    Post edited by Yib on
    @YiB ik heb er ook aan zitten denken om de "free shipping" als reward in te stellen, dus daar de waarde voor te gebruiken, maar het is meer een special feature dat ik zou willen kunnen toekennen aan een bepaalde groep gebruikers van het Loyalty Programma en daarmee krijgen we een extra reward. Ik denk zeker dat klanten juist daarvoor heel gevoelig zijn... anders is het gewoon weer een geld bedrag dat je er vanaf haalt en dat maakt het geen verschil met de rest.
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • Anne MeeldijkAnne Meeldijk Berichten: 3 Member
    Ik ben ook begonnen met LL, maar moet er echt nog rustig mijn weg in gaan vinden. Is het bijv. ook mogelijk om producten een punt te geven? Als iemand een bepaald product koopt, dat ze daar een x-aantal punten voor ontvangen?
    @Anne Meeldijk je bedoelt dan "extra" punten bij aankoop van een bepaald product? Dat is bij mij niet bekend of dat zo kan werken. Ik heb nu wel bij onze producten erbij staan hoeveel punten ze kunnen verdienen met de aankoop. (maar dat is vast niet wat je bedoelt)
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    Vreemd mijn vorig post is verdwenen... :neutral:

@PatrickvdHeijden Free Shipping middels een code lijk mij nogal lastig klusje. Lightspeed werk alleen maar met kortingscode, dan is voor een 3e partij moeilijk om iets nieuws(gratis shipping code) in te bouwen.

@Anne Meeldijk Volgens mij is het niet mogelijk, maar waarom zou je dat doen? Ik zie alleen meer werk voor jezelf :smile: 
  • VoerOnlineVoerOnline Berichten: 28 Member

Hoi

Wij zitten er aan te denken om ook te starten met LL

@PatrickvdHeijden en @Yib en @Anne Meeldijk

Nu we ongeveer een jaar verder zijn ben ik benieuwd of jullie nog steeds positief zijn?

Vers & Gezond voor Kat en Hond
    www.voeronline.nl

Ja we zijn nog altijd super enthousiast!

Op dit moment is bijna 40% van de gespaarde punten ook al weer ingewisseld! Het wordt dus wel echt heel goed gebruikt.

Ik ben er zelfs heel over aan het denken om naar het classic account te gaan om dan ook gebruik te kunnen maken van de "tiers" het zogenaamde brons, zilver, goud spaarprogramma voor de klanten... mijn klanten zijn niet vies van een beetje gamification :)

Alhoewel ik daarvoor ook nog wel wat extra wensen voor de integratie heb, zodat bijvoorbeeld ook punten ingewisseld kunnen worden voor "gratis verzending" bijvoorbeeld. Als er meer mensen voor zijn, dan kunnen we hier misschien samen in optrekken.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • HaddocksHaddocks ✭ Berichten: 106 Member ✭

@PatrickvdHeijden Ik gebruik op dit moment gewoon de API in Lightspeed van 29 euro. Mijn klanten maken er goed gebruik van, maar voor mij is dit nogal omslachtig, omdat ik zelf de punten moet goedkeuren. Dus dat is handmatig de bestellingen nalopen. Als jij niet een classic account hebt, wat heb jij dat wel voor een abonnement?

Dat ziet er overigens leuk uit dat de punten vermeld staan bij de producten.

19 maart aangepast

@Haddocks ik kan me voorstellen dat het omslachtig is om de producten goed te keuren. Wij zitten inmiddels in het 400-800 orders per maand abonnement (het 3e van de 4 abonnementen zoals ze die voorstellen vanuit LoyaltyLion voor Lightspeed).

Waar het omslagpunt zit met het goedkeuren van orders of niet weet ik niet (bij ons gebeurt het nu automatisch namelijk ik heb er vrijwel geen omkijken naar nu), maar ik merk dat het automatisch versturen van updates van bijvoorbeeld het puntensaldo iedere maand heel goed werkt. Klanten worden daarmee getriggered om hun punten te besteden en in te wisselen.

Het berekenen van de punten helpt wel voor de klanten zodat ze weten hoeveel punten ze kunnen sparen met iedere aankoop en daarnaast kunnen ze er direct op klikken om te zien hoeveel punten ze hebben (dat staat ook linksboven in de header als ze eenmaal ingelogd zijn) en hoeveel ze kunnen besteden.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl

Als ik op Loyalty Lion kijk, dan zie ik geen voorstel voor abonnementen speciaal voor Lightspeed, wel informatie over de integraties van andere platforms. Of heb jij nu het Small Business abonnement?

Bij de eerste van de app-images staan speciale prijzen genoemd:

Het komt redelijk overeen met de Small Business options van Loyalty Lion waar wij mee werken. https://loyaltylion.com/pricing

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl

Dankjewel, ik had die afbeelding niet gezien en kon die gegevens op hun website niet zien. Dan wordt het tijd om nog wat orders binnen te halen.

Haha... ik kan me voorstellen dat je altijd een hoger abonnement kunt kiezen voordat je je orderaantal haalt... het is lastiger om minder te gaan betalen op het moment dat je juist zoveel orders hebt...

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • VoerOnlineVoerOnline Berichten: 28 Member
    20 maart aangepast

Bedankt voor jullie feedback👍🏻

Ik heb de app LL geïnstalleerd, ik ben zeer benieuwd.

@PatrickvdHeijden ik zie dat wij het zelfde thema gebruiken. En jij hebt de widget netjes in de header verwerkt, kun jij mij helpen om dit ook voorelkaar te krijgen ?

Vers & Gezond voor Kat en Hond
    www.voeronline.nl

Zie PM :)

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
Log In of Registreer om te reageren.