Facebook IOS 14 update

Michael OogjenMichael Oogjen Member Berichten: 13

Is lightspeed net zoals anderen platformen voorbereid op de update van Facebook (apple)?

Shopify & woocommerce hebben al een API koppeling alleen gaat deze er komen bij lightspeed op korte termein of moet je dit laten maken door een maatwerkpartner?

De pixel koppelen enzovoort is geen probleem alleen je eigen website moet ook info inschieten naar facebook zelf om het helemaal correct te krijgen?

https://developers.facebook.com/docs/marketing-api/conversions-api

Met vriendelijke groet,

Michael

Getagd:

5 reacties

• ChichaChicha Member Berichten: 155 ✭

Nee, dat zijn ze niet en zullen ze ook waarschijnlijk niet faciliteren. Dit antwoord kreeg ik van LS. Log dus vooral een ticket. Hoe meer mensen er om vragen hoe hoger de kans:

Op dit moment bieden we helaas nog geen oplossing om verbinding te maken met hun API.

We hebben hier echter wel een intern ticket voor open staan om dit mogelijk te kunnen maken. Er zijn namelijk meerdere webwinkeleigenaren geweest die dit een goede aanvulling zouden vinden aan Lightspeed. Hoe meer mensen dit aangeven, hoe groter natuurlijk de kans is dat we dit ook kunnen gaan uitvoeren. Daarom zal ik dit ticket koppelen aan het openstaande ticket, zodat we dit ook daadwerkelijk kunnen bijhouden.

Op dit moment zijn er geen concrete plannen om dit als een nieuwe feature toe te voegen. Mogelijk voeren we deze door in de toekomst wanneer er hier voldoende behoefte voor is, de mogelijkheden voor ons systeem goed duidelijk zijn en dit binnen onze roadmap past. Zonder deze zekerheid kan ik je helaas niet op de hoogte houden of dit zal worden toegevoegd. Mocht dit idee doorgevoerd worden, zal je dit terugvinden op onze changelog in de backoffice van je webshop.

• Michael OogjenMichael Oogjen Member Berichten: 13

Jammer dat @Lightspeed daar dan geen toekomst inziet het is één van de grootste platformen voor bedrijven waar ze waarschijnlijk mee werken.

Misschien een maatwerk partner die hier iets voor zou kunnen maken jij al iets verder gekomen dan alleen Lightspeed?

@Michael Oogjen Ja, er is een partner Adapativity nu aan het inventariseren of er meerdere klanten zijn waarvoor ze dit kunnen ontwikkelen. Je kunt een mailtje sturen naar [email protected] als je eventueel wil aanhaken.

• Michael OogjenMichael Oogjen Member Berichten: 13

@Chicha bedankt ga ik zeker doen!

@Michael Oogjen Goed nieuws. Inmiddels heeft DMWS een app ontwikkeld om dit te installeren. Simpel te installeren allemaal

Log In of Registreer om te reageren.