Prijsweergave extra velden

BernardVBernardV Member Berichten: 2

Beste mensen,

Wie heeft een oplossing voor het volgende,

Ik heb met 'extra velden' opties toegevoegd aan mijn producten. Met het aanmaken van extra velden heb ik gekozen voor 'select' opties aangegeven en vervolgens een prijs. Nu kunnen deze opties geselecteerd worden op de producten pagina maar verandert de productprijs niet. Deze wordt pas correct weergegeven op de winkelwagen pagina. Dit is best wel verwarrend.

Graag jullie advies. Webshop is 2 weken live en maak gebruik van het goedkoopste abbonement.

Hierbij de webshop zodat jullie duidelijk is waar het om gaat.

Alvast bedankt,

Groet,

Bernard

VerandaGlaswand.nl

4 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 
    23 april aangepast

Ik vrees dat wij niet echt advies kunnen geven over hoe je dat op kunt lossen. Dat is inderdaad een minpuntje maar zit helaas zo in het systeem. De prijs erachter zetten (zoals je al hebt gedaan) is het duidelijkste dat je kunt doen zodat ze in ieder geval wel de meerprijs kunnen zien. Maar het klopt dat het niet op de productpagina aangepast wordt. Jammer, maar ik vrees dat daar weinig aan te doen is....

Wellicht met maatwerk, maar zelfs daar ben ik niet zeker van...

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • BernardVBernardV Member Berichten: 2

Bedankt voor je reactie! Ik was er al bang voor dat het niet zou gaan lukken.

Op welke manier zou dit wel kunnen, andere manier van producten invoeren? Of de opties als losse producten invoeren in de backend en combineren?

• Bas van LeeuwenBas van Leeuwen Member Berichten: 33

Het is mogelijk met maatwerk

Shopmonkey kan je hier goed bij helpen

• Hielke BrandsmaHielke Brandsma Member Berichten: 22
    25 april aangepast

Hoi Bernard,

Met maatwerk moet het zeker mogelijk zijn, máár in de basis is hier een andere functie voor bedacht: Productbundels.

De extra velden hebben (naar mijn idee) een informerende functie, waarbij geen extra acties ondernomen worden, maar alleen van invloed zijn op de weergave.

Ik ben me ervan bewust dat dit enigszins offtopic is, maar het doet qua functionaliteit wel wat het moet doen. Namelijk de klant overhalen om bijv. een funderingsbalk mee te bestellen.

Je kunt er ook een korting aan koppelen wanneer de klant het product mee bestelt. Met het weergeven van de korting informeer én trigger je de klant om voor de combinatie-aanbieding te kiezen. Visueel is deze methode ook stukken aantrekkelijker.

Mocht je het toch in een dropdown weer willen geven, dan zou je gebruik kunnen maken van een stukje javascript.

Hier een voorbeeld van hoe het er in de praktijk uit kan zien:

Live link: https://www.sceneryworkshop.nl/mini-monsters-gothic-cathedral-upper-right-corner.html

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Log In of Registreer om te reageren.