Is er nog een goede "Product Review" app?

JipJip Member Berichten: 75

Over de "MyProductReviews" lees is weinig goeds de laatste tijd.

Is er een alternatief om betaalbaar een productreview te vragen aan mijn klanten?

Ik hoor graag jullie reacties.

4 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 194 ✭

Ik gebruik al jaren Yotpo, ze hebben alleen geen standaard integratie meer, daarvoor heb ik een API laten bouwen.

Er kunnen nu wel fotos en video's ook gedeeld worden. (betaalbaar weet ik niet of het voor je is, goedkoop is het in ieder geval niet)

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • JipJip Member Berichten: 75

@PatrickvdHeijden Kun je een indicatie geven van de kosten? Mag ook in een privé bericht.

Ik kan het namelijk niet vinden op de site van Yotpo.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 
    6 mei aangepast

Even een kleine waarschuwing (waarmee ik NIET zeg dat je yotpo niet moet gebruiken) let er op dat als je het probeert en je besluit het toch niet te gebruiken, je ALLES van yotpo goed verwijdert. Wij hebben het een aantal jaar geleden "even" uitgeprobeerd, zonder ons waar dan ook echt voor in te schrijven. Ik geloof dezelfde dag nog besloten om er niet mee door te gaan, kwamen we er na een paar dagen achter dat IEDEREEN een yotpo review verzoek had gekregen, maar in een hele rare opmaak, volgens mij ook nog in het engels, etc. We kregen gelukkig mailtjes van (vaste) klanten die zeiden dat er iets raars was en dat ze het niet helemaal vertrouwden (kun je nagaan hoe vreemd de mailtjes waren)

We zijn toen best lang bezig geweest om uit te zoeken hoe alles verwijderd moest worden.

En dat was zelfs nog alleen maar even "testen" zonder echt iets officieel in te stellen.

Nu ik dit schrijf komen er ineens weer allemaal herinneringen boven over "de yotpo stress" die we die dag hebben gehad 🤪

Nogmaals, ik zeg niet dat je Yotpo niet moet gebruiken, zal ongetwijfeld prima zijn, maar ik dacht ik gooi 't wel ff in de groep ;) Even zodat je er goed op let mocht je het uit willen testen en er toch niet mee door gaan....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 194 ✭

Hallo Paula,

Dat herken ik nog wel van de "oude" installatie. Die rammelde inderdaad aan alle kanten en dat is ook waarom we ook een hele periode de Shappz product--reviews hebben gebruikt, omdat de Yotpo-app toen niet op orde was. We hebben echter niet zoveel problemen met nog te versturen reviews gehad.

Voor nu hebben we inderdaad een integratie laten bouwen door een bekende van ons die ervoor zorgt dat de orders en contacten netjes naar Yotpo gaan (met uitzondering van de Bol.com orders natuurlijk) en binnen Yotpo kunnen we dan alles netjes in de juiste taal instellen. Ik durf niet te zeggen hoe het met meertaligheid gaat, aangezien we dat niet gebruiken.

Voor mij waren destijds de optie voor afbeeldingen en video's bij product-reviews en de Google star-rating op site en product review erg belangrijk. Op dit moment gebruiken we ook de Visual Marketing tool van ze waarmee we ook een aantal dynamische "Galeries" kunnen maken zoals op onze homepage (en op sommige categorie en productpagina's) waarbij we de beelden van onze klanten die ze bijvoorbeeld via Instagram delen kunnen showen aan de andere bezoekers en producten kunnen taggen.

Het onboarding proces was erg professioneel en men is erg behulpzaam. Ik heb vandaag weer een update gesprek met ze gehad en weer flink wat nieuwe dingen kunnen uitproberen en toevoegen.

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. (laten we zeggen dat je niet voor 100€ per maand klaar bent (en stukje meer), maar dan zijn er ook geen limieten op het verzenden van emails etc.)

Feel free to DM :)

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
Log In of Registreer om te reageren.