Wie zijn wij?

AicoAico Member Berichten: 2

Hallo, voordat ik iets ter discussie start vind ik het netjes om ons even voor te stellen. Wij zijn Meu Mundo Lederwaren uit Deventer en hebben een retailzaak (winkel) en een webshop. We verkopen lederwaren zoals tassen, portemonnees, riemen etc. Mijn vrouw Sonia Hondman en ik Aico Hondman runnen het bedrijf en zijn overgestapt van Strato naar Lightspeed. Dit bevalt ons heel erg goed.

4 reacties

• JROJRO Member Berichten: 60

Hoi, welkom. Wat is de ervaring in omzet online/offline. Is er verschuiving en hoe reageren bestaande klanten?

• JohanJJohanJ Member Berichten: 244 

Welkom Aico, wij zijn in 2015 ook overgestapt van Strato naar Lightspeed (toen nog SEOshop). Onze omzet kreeg toen een enorme boost, hopelijk gebeurt dat voor jullie ook.

• stijn_toffesokkenstijn_toffesokken Member Berichten: 25

Welkom op het forum Aico en Sonia.

Wat is de URL naar jullie webshop?

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,382 

Hoi Aico en Sonia, welkom!!

Zoals Johan al zei zijn wij in 2015 ook overgestapt van Strato naar LS. Geen moment spijt van gehad! Het aantal bestellingen voor/na de overstap is niet te vergelijken. Natuurlijk ligt dat niet alleen aan de overstap naar LS, daar spelen in de loop der tijd natuurlijk heel veel zaken in mee, maar het was wel erg opvallend. Eigenlijk vrijwel gelijk na de overstap begonnen de percentages wel érg hard op te lopen zowel maand op maand als jaar op jaar.

Afgezien van de groei in het aantal bestellingen en de omzet was het ook gewoon een verademing hoeveel meer er mogelijk was bij Lightspeed dan bij Strato. Het hele systeem is gewoon een stuk prettiger en "volwassener".

Dus voor ons was het absoluut een goede beslissing! Ik hoop dat het voor jou hetzelfde gaat!

Ik wens jullie allebei goede zaken en veel succes en plezier met de shop!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.