Lightspeed verneukt apps

LorenzoLorenzo Member Berichten: 25

Beste,

Titel is om hopelijk wat aandacht te krijgen van Lightspeed aangaande een aantal apps die ik al jaren gebruik en nu door Lightspeed verneukt worden omdat zij Shappz overgenomen hebben.

Ik gebruikt van (voorheen) Shappz 4 applicaties namelijk;

• My stock Notifier
  • My product reviews
  • My Customer motivator
  • my abandoned card

My Customer motivator was de eerste app van Shappz die het niet meer deed. Support gesproken die geen oplossing hadden en hierom hebben we besloten de maandelijkse kosten op 0 te zetten aangezien hij niet gebruikt kan worden.

Vandaag tot de conclusie gekomen (door aangeven van een klant) dat My Product reviews ook niet meer functioneert. Als een klant een review wilt achterlaten, (hier hadden wij een reward op aan staan) kwan deze uit op een blanko pagina. Weer support gebeld en deze hadden de workaround om de reward uit te zetten en maar een statische kortingscode aan te maken die klanten kunnen gebruiken na het plaatsen van een review.

Ook een oplossing maar niet de gewenste.

Vervolgens uit eigen initiatief maar even de My Stock Notifier uitgeprobeerd.... geen mail ontvangen nadat ik het artikel weer als op voorraad in het systeem heb gezet.

3 van de 4 apps die verneukt zijn sinds dat Lightspeed Shappz heeft overgenomen.

Deze 3 apps zijn voor mij persoonlijk zeer belangrijk vooral om het feit dat ik duidelijk kon zien dat de klant hier goed gebruik van maakte en ik deze inkomsten nu mis. Ik baal er ook enorm van dat Lightspeed 0,0 spoed zet achter dit soort problemen.

Mijn verwachting is dan ook dat ze dit niet zomaar 1, 2, 3, opgelost hebben en ik dus nu 3 apps heb die ik niet kan gebruiken zoals het hoort. Ik betaal dit aan lightspeed aangezien ik het duurste abonnement heb en dan ook serieus service verwacht.

Als je geen verstand hebt van een applicatie als Shappz, neem het dan ook niet over.

Wat betreft deze 4 apps, zijn er (is een eventuele noodgreep) hier mensen die vergelijkbare apps hebben van een andere partij?

Excuus voor de grove taal maar ben wel ff klaar met dit gezeik!

3 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 235 ✭

Is al een tijd dat ze het hebben overgenomen. Idd de kennis ontbreek of het interesseert ze niet zo.

Wij gebruiken de My stock Notifier en als je meer talen toevoegt op je site kan je die talen niet toevoegen in de app. Alleen engels als extra taal is beschikbaar. Extra templates inschieten in andere talen vanuit hun kant werkte niet en moesten ze uitzoeken. Half jaar later nog niks.☹️

Emails die verzonden zijn kan je inzien bij "emails sent". Dan kan je ook zien of ze zijn bekeken. Ik zie bij ons dat ze gewoon verzonden worden en gelezen.

• FOOFOO Member Berichten: 873 

Wij zijn heel tevreden met Inventory Alarm. Kan soms wel oplopen qua kosten, maar dat betekent wel dat het goed heeft gewerkt!

Product reviews hebben we hetzelfde probleem met de kortingscode. Werkt nu via de workaround wel, maar niet ideaal. De code is vaker te gebruiken, waar "misbruik" van gemaakt kan worden.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • LorenzoLorenzo Member Berichten: 25

Ja even excuus vanuit mijn kant, My Stock Notifier werkt inderdaad wel.

Die andere 2 apss zal wel weer een jaar duren eer deze gefixt worden.

@FOO ,

Precies dat is exact de reden waarom ik niet blij ben met die workaround en hoop dat Lightspeed nu wel eens wat haast achter dit soort bugfixes zetten.

Nogmaals, we betalen ervoor en dus moet het goed werken.

Log In of Registreer om te reageren.