Barcodes printen op etiketten

KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
mei 2018 aangepast in Producten en categorieën
Hallo Lightspeed gebruikers,

Gebruiken jullie barcode etiketten op jullie producten? Onze producten zijn allemaal van eigen fabricaat en hebben allemaal een uniek EAN. Ik zou deze code graag als barcode printen en op de verpakking van de producten plakken zodat we in de toekomst via een barcode scanner de orders kunnen gaan picken en op die manier de voorraad goed kunnen bijhouden. Maken jullie hier al gebruik van? En welke manier dan? Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik hieraan moet beginnen.

Ik hoor of lees het heel graag van jullie.
KolliesParts.nl
Chopper Parts & Bobber Parts

4 reacties

• cismacisma Berichten: 42 Member
    @KolliesParts: wij hebben regelmatig producten zonder barcode die we dan zelf uitprinten. We gebruiken hier een Dymo labelwriter voor en de bijbehorende software. De labels blijven goed plakken en zijn scanbaar.

Succes!
  • KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    @cisma: Gebruik je dan de Dymo software om van de 13 cijferige EAN een barcode te genereren? En doe je dat per product of is er een manier om meerdere tegelijk te doen?
    KolliesParts.nl
  • cismacisma Berichten: 42 Member
    @KolliesParts: Ja je hebt de mogelijkheid een barcode te printen, die doet dan ook de check of het een echte barcode is (laatste getal is een check getal). Je voert bij een EAN13 dus 12 cijfers in en de laatste vult die automatisch is.

Als het er weinig zijn doen we het per product. Ik heb ook een excel sheet gemaakt die Dymo automatisch kan inlezen, in die sheet zet ik dan meerdere barcodes en via dymo hoef je alleen maar te importeren en printen.
  • KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    @cisma: Bedankt voor je duidelijke reactie 😀
    KolliesParts.nl
Log In of Registreer om te reageren.