"Toevoeging" huisnummer wordt verkeerd gevuld in Conform-thema

CristalloCristallo Member Berichten: 18

Hoi,

gebruikt iemand hier (ook) het thema Conform, net als ik bij 1 webshop?

Sinds enkele weken wordt in die webshop bij veel bestellingen het veld "toevoeging" achter het huisnummer automatisch gevuld met de plaatsnaam. Dit heeft tot gevolg dat de order niet automatisch wordt doorgezet naar MyParcel en dat traject dus steeds handmatig gedaan moet worden. Kost tijd, is foutgevoelig en vreselijk irritant.

Dit speelt bij ons alleen in deze shop, de andere hebben het probleem niet maar die hebben dan ook niet het thema "Conform". Om deze reden lijkt het me ook sterk dat het aan de klant / zijn device ligt.

Blijkbaar is mijn probleemmelding voor LS al te moeilijk om er überhaupt enigszins vlot op te reageren, laat staan op te lossen. Dus ik was benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft (gehad).

www.mozaiekpakket.nl
Mozaïekplezier voor jong en oud(er)

2 reacties

• MarjaMarja Member Berichten: 86

Jouw probleem is vast niet te moeilijk, Lightspeed kennende, het is gewoon bizar druk bij Support. Als je belt gaat het sneller..... ;-)

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 132 ✭

Wij hebben dat ook. Dat komt door het automatisch aanvullen door Chrome (dacht ik) Het is niet met alle browsers.

Heb je een korte plaatsnaam zoals 'Soest' (tot 6 letters) dan ziet MyParcel het als een toevoeging en wordt het wel doorgezet.

Er is al eerder naar gevraagd in een ander topic volgens mij en 'er kon niks aan worden gedaan'

Joan

Log In of Registreer om te reageren.