Product review

PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 103

Welke app gebruiken jullie voor product reviews? Wij gebruiken al een tijdje Shappz maar sinds Lightspeed dit heeft overgenomen krijgen wij bijna geen product reviews meer. Wij zoeken nu een andere app die betaalbaar is.

11 reacties

• FOOFOO Member Berichten: 879 
    17 juni aangepast

Beste alternatieven die ik heb kunnen vinden, zijn Webwinkelkeur en Helpfulcrowd.

Post edited by FOO on
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 103

@FOO

Gebruik je deze en ben je tevreden? Is Trustpilot niet duur?

• PaulvBPaulvB Member Berichten: 15

Wij gebruiken de integratie van WebWinkelkeur. Het is niet los te koppelen met de shopreviews, maar tot nu toe komen er genoeg product reviews binnen en is het met twee shops goedkoper geworden.

@Philipfr Sorry, ik bedoel Webwinkelkeur, niet Trustpilot.

Helpfulcrowd is wel duurder dan Shappz, maar dat komt omdat ze veel meer andere functies bieden. Jammer, want de meeste zal ik niet gaan gebruiken. Misschien de Q&A nog wel, mits dit goed werkt. Eerst de reviews weer helemaal op de rit zien te krijgen.

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 103

@FOO

Wij gebruiken ook mystocknotifier en abandoned cart van Shappz.

Na het testen blijkt dat deze ook niet meer werken.

Gebruikte je deze ook?

Nee, daarvoor hebben we in het verleden al betere oplossingen gevonden:

Inventory Alarm en Hello Retail.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,329 

@Philipfr werken mystock en abandoned van Shappz niet meer?

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar hier werken ze gewoon. Hoe weet jij dat ze niet meer werken?

Alvast bedankt!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • ReloadSEOReloadSEO Member, Partner Berichten: 5 partner

Hi Philip

Product reviews verzamelen is één van de functionaliteiten van ons e-mail marketing platform Reloadify. Aankomende maand is het ook mogelijk om automatisch persoonlijke kortingscodes te versturen na plaatsing en te segmenteren op score/plaatsing datum etc.

Ook het versturen van verlaten winkelwagentjes is mogelijk via ons platform en we komen binnenkort met re-stock.

Wellicht interessant om weer eens een nieuwe demo te doen?

• BasioneBasione Member Berichten: 2

Wat een drama is lightspeed!!

Ze lossen het pas op als er meer mensen het probleem aangeven 😤

Zie onder

Het is bekend bij ons dat beoordelingen soms niet worden ontvangen door de Shappz app. 

We hebben hier wel een intern ticket voor openstaan zodat we dit in de toekomst kunnen proberen aan te pakken. Hoe meer mensen dit aangeven, Hoe meer belang dit probleem krijgt. Daarom zal ik dit ticket koppelen aan het openstaande ticket, zodat we dit ook daadwerkelijk kunnen bijhouden.

Op dit moment zijn er geen concrete plannen om dit aan te pakken. Mogelijk voeren we deze door in de toekomst wanneer er hier voldoende behoefte voor is, de mogelijkheden voor ons systeem goed duidelijk zijn en dit binnen onze roadmap past. Zonder deze zekerheid kan ik je helaas niet op de hoogte houden of dit zal worden toegevoegd. Mocht dit doorgevoerd worden, zal je dit terugvinden op onze changelog in de backoffice van je webshop.

Bijzonder.........op 31 mei kreeg ik nog deze reactie:

We hebben inderdaad zojuist vernomen dat klanten problemen ervaren met de reviews, ook na het verwijderen van de coupon uit de mail. Onze developers zitten hier momenteel bovenop en we doen ons best dit zo snel als mogelijk te verhelpen. Op het moment dat ik meer weet zal ik je dit direct laten weten. 

• JipJip Member Berichten: 93 ✭

@FOO Zouden ze daar echt al een maand mee bezig zijn......?

Lightspeed wordt alleen maar onderhouden en meer niet.

De ontwikkeling is jaren geleden al gestopt.

Hopelijk levert de overname van ECWID iets op in de nabije toekomst m.b.t. nieuwe ontwikkelingen:

https://www.lightspeedhq.com/news/ecwid-nuorder-acquisition/

Log In of Registreer om te reageren.