Uitslag feedback voor April

NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
mei 2018 aangepast in Feedback en ervaringen
Hallo iedereen,

Allereerst excuses voor de late terugkoppeling! Qua tijdslijn is het allemaal wat anders gelopen dan eerst was gepland, vooral omdat dit om een pilot ging en wij zelf ook tegen onverwachte dingen aan zijn gelopen. Dit is sowieso een goeie les geweest in hoe we dit in de toekomst beter aan kunnen pakken. Desalniettemin willen we iedereen heel hartelijk bedanken voor het geven van feedback en deelnemen aan de stemming. We hebben veel waardevolle input gekregen, zowel qua ideeën die we hebben gekregen als waar jullie op gestemd hebben.

Dit waren de 3 meest populaire features die jullie hebben gekozen:
  • De metaomschrijving van producten uitbreiden naar 320.
  • Laat bij de productstatistieken zien hoe vaak een product in behandeling is en hoe vaak het toegevoegd is aan het winkelmandje.
  • De mogelijkheid om een tweede emailadres toe te voegen aan een klantaccount; eentje voor facturen en eentje voor algemene communicatie.

In willekeurige volgorde, deze ideeën waren ook populair:
  • De mogelijkheid om meerdere orders tegelijk te selecteren met ctrl+shift / cmd+shift.
  • Op een orderpagina, laat het voorraadniveau zien als je met je muis over het gekleurde bolletje heen gaat.
  • Op de overzichtspagina’s van Producten en Voorraad, de mogelijkheid om te zoeken/filteren op het laatste stuk van de artikelcode, bijvoorbeeld alle producten waarbij de artikelcode op “12345” eindigt.
  • De mogelijkheid meteen een teruglink te maken als je met gerelateerde producten werkt. 
  • De mogelijkheid om producten, categorieën en merken uit te sluiten van kortingscodes.
  • De mogelijkheid om meer dan 24 producten op een pagina te tonen.

Met deze feedback hebben we een aantal dingen gedaan:
  • Van alle ideeën hebben we gekeken of dit al bij ons bekend is of dat we er al aan werken. We hebben voor alle bestaande ideeën tickets aangemaakt en gekoppeld om zo de populariteit van die features beter te kunnen meten.
  • Er zaten een aantal verrassende ideeën tussen die nog niet bij ons bekend waren, deze hebben we apart in behandeling genomen, besproken, en eventueel een nieuw idee voor aangemaakt.
  • De meest populaire features hebben extra gewicht gekregen in ons ideeënbord. Dit heeft invloed op onze planning en bepaalt mede welke features we gaan ontwikkelen en welke niet.

Voor de toekomst willen we dit project voortzetten, maar dan in een andere format. 
  • We willen dit elk kwartaal gaan doen ipv elke maand. Een exacte datum voor de volgende ronde heb ik nog niet.
  • We zitten er aan te denken een lijst met bestaande ideeën aanreiken die jullie kunnen wijzigen of aanvullen.
  • We willen misschien een thema meegeven zodat we gerichter feedback kunnen verzamelen.

Hoewel duidelijk aangegeven in deze post, wil ik toch mijn excuses aanbieden indien er teleurstelling of verwarring is ontstaan dat we weinig of niks concreets met deze feedback hebben gedaan. Ondanks een moeizaam begin hopen we de volgende keer toch weer jullie feedback en ideeën te kunnen ontvangen!

Mochten jullie verder nog vragen of input hebben, ik hoor het graag :)
Post edited by Nynke on
eCom support nummer: +31 20 808 63 58
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum

3 reacties

• KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    @Nynke: Zoals ik al heel vaak heb geschreven: er wordt helemaal niets gedaan met alle ideeën die hier worden aangedragen!!
    Ik stop met aanleveren van ideeën.....verzin zelf maar wat!
    KolliesParts.nl
    Chopper Parts & Bobber Parts
  • CristalloCristallo Berichten: 15 Member
    "De metaomschrijving van producten uitbreiden naar 320."

Afgelopen week heb ik via Karel Geenen vernomen dat dit weer door Google terug gedraaid wordt. Ik neem aan dat dat op waarheid berust. In hoeverre is Lightspeed hiervan op de hoogte?
    www.mozaiekpakket.nl
    Mozaïekplezier voor jong en oud(er)
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
     Cristallo zei:
    "De metaomschrijving van producten uitbreiden naar 320."

Afgelopen week heb ik via Karel Geenen vernomen dat dit weer door Google terug gedraaid wordt. Ik neem aan dat dat op waarheid berust. In hoeverre is Lightspeed hiervan op de hoogte?
    Dat is inderdaad bij ons bekend, maar bedankt om dit aan ons door te geven! 
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Deze discussie is gesloten.