Foto's bij producten vervangen

JipJip Member Berichten: 93 ✭

Hallo,

Weet iemand een snelle manier om de productfoto's te verwijderen bij ca. 800 producten? Ik heb nieuwe (betere) foto's welke ik per importbestand kan importeren maar dan moeten eerst de oude foto's verwijderd zijn.

4 reacties

• SjoerdSjoerd Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 4 moderator

Hoi Jip,

Excuses voor de late reactie! Zelf kunnen lightspeed klanten de productafbeeldingen in bulk niet verwijderen. Een support agent heeft deze mogelijkheid wel, maar dan alleen om alle product afbeeldingen te verwijderen. Voor dit verzoek zou ik je willen adviseren een support ticket aan te maken zodat een support agent dit verzoek kan verwerken.

Ik hoor graag of je met deze informatie verder kan :)

Mocht je nog verdere vragen hebben op dit punt dan hoor ik het graag. Voor nieuwe vragen raad ik aan telefonisch contact op te nemen of een nieuw ticket in te schieten via ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl

• JipJip Member Berichten: 93 ✭

@Sjoerd Omdat de helpdesk van Lightspeed duidelijk aangaf dit niet te kunnen uitvoeren, heb ik hier mijn vraag gesteld.

• SjoerdSjoerd Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 4 moderator

Hoi @Jip,

Correct voor ons is dit ook niet met een 'druk op de knop' gedaan. Wij moeten namelijk expliciet schriftelijk akkoord hebben van de webshop eigenaar om dit in werking te zetten. Dit wordt vaak gedaan als een 'last resort measure' wanneer er iets fout gaat bij product afbeeldingen.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,329 

@Sjoerd wel vreemd dat de LS helpdesk aangeeft dat dit niet mogelijk is. En dat je dan hier te horen krijgt dat het wel mogelijk is 🤔

Als @Jip het hier niet hier gevraagd had, had hij nooit geweten dat het wél door jullie gedaan kan worden.

Das wel vreemd op zich, toch?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.