Ik wil dat de voorraad van een artikel niet te zien is voor de klant

sasassasas Berichten: 3 Member
Goedenavond. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Als een klant een artikel wilt bestellen zien ze hoeveel van dat artikel er nog op voorraad is, en dat wil ik niet. Weet iemand toevallig hoe ik dat onzichtbaar kan maken? Bedankt vast liefs Sasa-s

9 reacties

• Hans LambregtsHans Lambregts Berichten: 6 Member
    Instellingen, workflow, houd voorraad bij uitzetten?.
  • JohanJJohanJ Berichten: 98 Member ✭
    @sasas even iets anders: ik zie dat je cookiebar niet ingeschakeld staat. Over het hoofd gezien?
  • sasassasas Berichten: 3 Member
    @JohanJ ik ben echt een beginneling ☹️ Maar zal iemand toch even er naar laten kijken.... weet niet eens wat cookiebar is 😱
  • Gert_van_DijkenGert_van_Dijken Berichten: 1 Member
    Goedemorgen,

Wij hebben hetzelfde probleem.
    De knop: 'toon voorraad' kan ik niet meer vinden.

Voorraad bij houden is toch was anders toch?

iemand enig idee of dit mogelijk is? kan het in V2 nergens vinden.

• JaapJaap Berichten: 35 Member
    sasas zei:
    @JohanJ ik ben echt een beginneling ☹️ Maar zal iemand toch even er naar laten kijken.... weet niet eens wat cookiebar is 😱
    @sasas, Hoe kan het nou dat je niet weet wat een cookiebar is als dit in jullie privacy policy staat?  ;) :

U kunt uw eigen browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij
    SASA-S geen cookies ontvangt. Wanneer u onze website voor het eerst bezoekt wordt er bovenaan het scherm, in het kader van de "cookie wet", toestemming aan u gevraagd of het gebruik van cookies wel of niet toestaat.

www.sativus.com
    "Saffron and more"
  • JaapJaap Berichten: 35 Member
    @sasas, Je kunt deze cookiebar in de backoffice aanzetten bij instellingen > web extras > cookiewet > voor cookies is een bevestiging vereist.

Succes!
    www.sativus.com
    "Saffron and more"
  • NynkeNynke Berichten: 368 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @sasas. Ik nam al een kijkje op je webshop maar zag dat je al contact met ons hebt gehad en dat dit inmiddels is opgelost.

Algemene informatie: dit is geen instelling in onze webshop, maar iets dat wordt bepaald door je thema. Als je dit weg wilt hebben moet er dus een thema instelling voor zijn, of je moet dit weghalen in de broncode of met CSS. Het kan per thema verschillen hoe het omgaat met de instellingen in de webshop. Als je bijvoorbeeld "te koop bij gebrek aan voorraad" aan hebt staan bij een uitverkochte variant, kan je thema bijvoorbeeld "op voorraad" laten zien, of de actuele voorraadstatus. 
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • NynkeNynke Berichten: 368 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    @Gert_van_Dijken klopt, voorraad bijhouden is wat anders dan voorraad tonen (lees reply hierboven). Het bijhouden van de voorraad heeft tot gevolg dat het systeem rekening gaat houden met hoeveel jij op voorraad hebt. Dit heeft weer invloed op andere dingen. Als dit uit staat kun je bijvoorbeeld niet aangeven dat een product te koop is bij gebrek aan voorraad, want het systeem negeert het voorraadniveau compleet.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • sasassasas Berichten: 3 Member
    Bedankt allemaal het is gelukt! 
Log In of Registreer om te reageren.