Postlabels

ReneRene Member Berichten: 3
vanaf het begin van orientatie (testaccount) en nu de daadwerkelijke aanschaf sinds maart, is in de categorie klanten de print button postlabels die niet werkt.

Probleem zou bekend zijn bij lightspeed, maar vooralsnog niet verholpen.

kunnen jullie aangeven wanneer deze functionaliteit weer actief is?

4 reacties

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 105 ✭
    Ik heb volgens mij niet eens zo'n button? Of weet ik hem niet te vinden?
    Joan
  • wereldvlaggenwereldvlaggen Member Berichten: 3
    juli 2018 aangepast
    Dat probleem ken ik niet. Wel heb ik in de PostNL app dat als ik een pakbon met streepjescode voor een bbp ( Brievenbuspakje) of pakket dat ik vervolgens een keertje op F5 moet drukken  om de code te kunnen zien. Dit probleem is al heel lang geleden bij LS aangegeven. 
  • pahoehoepahoehoe Member Berichten: 79
    Met welke verzendpartner werk je of heb je er eentje ingesteld onder 'shipping'?

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 217 moderator
    Hi @Rene

Volgens mij bedoel je deze optie binnen de klanten in Retail:

Ik zie inderdaad dat in jouw account maar 1 label gegenereerd wordt. Intern heb ik dit even opgezocht en het blijkt dat de labels enkel afgedrukt worden wanneer de provincie is ingevuld. Zou je op dit moment dus de Postlabels willen gebruiken in Retail, dan dient voor elke klant de provincie ingevuld te worden. Ik zal een supportticket aanmaken op je e-mail adres zodat we je op de hoogte kunnen houden wanneer dit geen verplicht veld meer is om de labels te kunnen printen. Op dit moment kunnen we daar nog geen timeline voor geven.

Zoals aangegeven kun je ook verzendlabels printen vanuit eCom, dit is het makkelijkst wanneer je de PostNL integratie instelt.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.