Informatie aanpassingen

LightmeLightme Member Berichten: 4

Al een tijdje zit ik te zoeken op het grote internet naar een oplossing. Graag wil ik afbeeldingen bij extra veld kunnen toevoegen en ook dat als ik een extra veld selecteer dat de prijs dan automatisch word aangepast. Waar moet ik uberhaupt beginnen met zoeken. Jammer dat er weinig documentatie is.

2 reacties

• SjoerdSjoerd Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 4 moderator

Hoi Lightme,

Vanuit ons helpcenter kun je hier alle informatie vinden mbt de extravelden:

Binnen de huidige functionaliteit van de extravelden is het niet mogelijk om de product prijzen te laten aanpassen op de productpagina en/of afbeeldingen toe te voegen aan een extraveld. Wel kan je extra kosten aan een extraveld hangen die in de winkelmand/checkout die dan een aangepaste totaalprijs bij de producten laat zien.

De enige andere mogelijkheid om dit te realiseren zou via een maatwerkpartner zijn. Die zouden in de code van jouw thema deze aanpassingen mogelijk kunnen realiseren. Mocht je zelf geen persoon/partij weten die dit voor je kan doen dan zou ik je willen adviseren een support ticket aan te maken zodat een van mijn collega's een passende partner kan vinden voor je.

Ik hoor graag of je met deze informatie verder kan :)

Mocht je nog verdere vragen hebben op dit punt dan hoor ik het graag. Voor nieuwe vragen raad ik aan telefonisch contact op te nemen of een nieuw ticket in te schieten via ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl

• LightmeLightme Member Berichten: 4

Ja, precies. Dat zoek ik hoe en of waar vind ik meer programmeer informatie om dingen aan te passen. Het is leuk zo'n documentatie enzo met standaard instellingen aan te passen, maar kan nergens echt iets vinden over programmeren van JavaScript voor Lightspeed.

Want weet dat het mogelijk is CSS aan te passen en JavaScript alleen lees je nergens welke variables, database statements etc... je moet gebruiken die praat met Lightspeed beetje jammer dat je het script ook niet kunt downloaden om te lezen maar echt moet zoeken in admin/themes/.

Bestand voor bestand, zie ook niet een zoek optie.

Dus tjah hier heb ik vrij weinig aan, helaas. Wel dankbaar voor je reactie.

Log In of Registreer om te reageren.