Nog steeds die *#[email protected]&!*autosave

Als iedereen die zich ook nog steeds mateloos irriteert aan de stomme K#T autosave hier even zn hand opsteekt en vervolgens een ticket inschiet, misschien worden ze dan weer even wakker bij LS.
Hopelijk zet dan iemand z'n puntmutsje op en slaat het grote geheime spreukenboek open.
Dit kan toch niet?!? Is er IEMAND die blij wordt van de autosave?
Even Lightspeed wakker schudden weer....
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.
14 reacties
HAND OPGESTOKEN!
@Jip en misschien ook even een chatberichtje naar LS sturen?
Jip, zullen wij de enigen zijn die zich nog steeds aan de autosave storen? Of is iedereen al in vakantie-modus? 🏝️
Goed idee, hier ook even ticket weer inschieten. Lijkt me technisch gezien echt super simpel op te lossen...
Dank je wel @Sander Westland! 👍️
@Paula Lightspeed is in ieder geval al maanden op vakantie.................
Hoi @Paula, @Jip en @Sander Westland,
Het heeft helaas een hele tijd geduurd, maar de auto-save is aangepast. Je kan nu instellingen aanpassen aan de linkerkant en alleen de rechterkant zal herladen.
Mijn excuses dat het irritatie als gevolg heeft gehad, maar hopelijk kunnen jullie zo een stuk efficiënter werken!
Dank je wel, ik ga het even uitproberen!
Beter! Bedankt! 👍️
Beste @Joey aangezien jullie dan toch bezig zijn met verbeteringen aanbrengen aan het platform. Zouden jullie dan gelijk ook even het mogelijk willen maken dat klanten een apart mailadres voor facturen kunnen opgeven maken.
Bij voorbaat dank 🙄(zal wel niet) maar is alweer een tijd geleden dat iemand het oppert...
Hoi @Ruud, er komen nog een heel aantal verbeteringen aan, helaas weet ik niet of de extra email voor facturen erbij zit.
@Joey laten we hopen dat het gaat om verbeteringen waar vraag naar is.
Hoor al een paar jaar dat er veel verbeteringen aan komen.... Hopelijk is er echt gewerkt aan diverse verbeteringen van het eCom platform.
@Joey Eerst zien, dan geloven!