Betalen met QR code

willemwillem Berichten: 15 Member
Deze koppeling zou ik heel graag terug zien in LightSpeed... 

https://www.ideal.nl/ontvangen/aan-de-slag/qr-code/

Wie zit er ook op deze koppeling te wachten ?

4 reacties

• JoanMlJoanMl Berichten: 92 Member, Beta tester ✭
    Hoi Willem, wat zou zo’n qr-code in de webshop voor versnelling hebben? In mijn geval bij de rabobank, dat ik mijn scanner niet meer nodig heb. Dat is handig voor onderweg, want dat ding ligt thuis. Is dat ook bij andere banken?

al met al denk ik dat dit soort toevoegingen noodzakelijk zijn in de nabije toekomst, het gemak van bestellen en betalen houdt klanten in je shop.
  • FOOFOO Berichten: 383 Member 
    Dit is niet iets wat Lightspeed moet bouwen. Het zijn juist de banken die deze mogelijkheid bieden op het moment dat je een iDEAL betaling start. 

Ik bankier zakelijk bij KNAB en privé bij de Rabobank. Wanneer ik een iDEAL betaling doe, kan ik er bij beide banken voor kiezen deze via mijn telefoon af te ronden. Er wordt dan een QR-code getoond, welke ik kan scannen. 

Veel klanten kunnen dit dus al in je webshop. Alleen klanten bij andere banken nog niet, maar ook die zullen wel gaan volgen lijkt mij.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • willemwillem Berichten: 15 Member
    Ik heb deze post gemaakt voor de RESTAURANT app niet voor de ecommerce. 
    Als mijn gasten op het terras de bon vragen voor het eten en de drank die ze gehad hebben zou het super handig zijn als ze nog aan tafel met hun telefoon en ideal kunnen betalen. 
  • FOOFOO Berichten: 383 Member 
    Vreemd, hij komt in eCom naar voren. 
    Restaurants heb ik geen verstand van. Ik weet alleen hoe ik daar moet bestellen!     :D
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.