Extra controle op een klant

Hi, graag zou ik zien dat er een mogelijkheid bestaat waarin je een mail bevestiging (of een notificatie) krijgt vanuit de webshop, wanneer een (aangemerkte) klant een bestelling geplaatst heeft, waarmee ook een soort "interne" mail gestuurd wordt waarin bijvoorbeeld kan komen te staan als: Let op, de klant extra controleren!

Standaard bestaat dit niet in het pakket. Misschien wellicht een soort van extra plug-in? Of een app?

Heeft Lightspeed een soortgelijke functie onboard? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet en kan dat niet als een soort van plug-in geleverd worden?

Kan volgens mij niet echt moeilijk zijn, lijkt mij.

4 reacties

• RobRRobR Member Berichten: 12

Ben even benieuwd wanneer dit van toepassing zou zijn?

• FrankBrinksFrankBrinks Member Berichten: 27

Kan je dit niet oplossen door een regel in je mailbox in te bouwen?

Als afzender is <email>, dan....

• FOOFOO Member Berichten: 893 

@FrankBrinks Precies wat ik dacht. Dat is prima met een filter in de mailbox op te lossen. Je zou kunnen filteren op mailadres / naam / adres. Net wat je wilt.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,397 

Lightspeed had hier een mooi plan voor een jaar of 2 geleden. Ik weet niet of degenen die hier al een tijdje meedraaien dat topic nog weten? Volgens mij was het Kim ofzo die een printscreen van een 'nieuw' dashboard had geplaatst met een aantal veelgevraagde features.

Onder andere een vlaggetje ofzo bij klanten waar we zelf een opmerking bij plaatsen. En een mouse-over zodat je in het order overzicht direct het opmerkingenvak (waar je nu voor IN de order moet) kunt lezen, etc.

Daar werd toen zeer zeer positief op gereageerd maar nu 2 jaar later.... ?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.