Aanpassen titel Tag

Martin1969Martin1969 Member Berichten: 3

Ik maak gebruik van Tags bij mijn producten, echter ik zou de titel zoals deze verschijnt op de website graag willen wijzigen. Voor je ranking in Google is het belangrijk dat de belangrijkste woorden als eerste verschijnen. Dat is nu niet het geval. Nu komt er te staan: Producten getagd met .... en dan pas de Tag. Beter zou zijn eerst de Tag. Eigenlijk zou ik het liefst de overige tekst 'Producten getagd met' helemaal laten verdwijnen, zodat alleen de Tag nog te zien is. Ik heb bij het hulpcentrum al deze vraag uitstaan, echter nog geen antwoord teruggekregen. Misschien dat iemand hier al ervaringen mee heeft?

www.mdk-miniatures.com

3 reacties

• FrankFrank Member Berichten: 142 ✭

Je kan het waarschijnlijk bij aangepaste vertalingen doen

• StefanStefan Member, Partner Berichten: 35 partner

@Martin1969

Als je de TPE (template editor) hebt geactiveerd is dit makkelijk op te lossen door de replace functie te gebruiken. Zie hieronder een voorbeeld wat je zou kunnen gebruiken.

Hoe het nu is:

{{ collection.title }}

Hoe het moet worden:

{{ collection.title | replace ({'Producten getagd met':''}) }}

De collection.title wordt gebruikt als H1 en kan je vinden in de collection.rain bestand.

Mocht je er niet uitkomen wil ik je hier ook wel even kosteloos bij helpen. Dan kan ik het ook direct per taal voor je goed zetten! ;-)

Stuur dan even een mailtje naar [email protected]

Fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Stefan Molders

Molders Media

Molders Media B.V.
    E-mail: [email protected]
    Website: https://moldersmedia.nl/
  • Martin1969Martin1969 Member Berichten: 3

Eindelijk de titel van de product tags gekregen zoals ik het wilde, dankzij Stefan van Molders Media B.V. Bedankt voor de snelle reactie en kosteloze aanpassing. Ik ben er zeer blij mee.

Log In of Registreer om te reageren.