heel veel foute facturen

Ik vind het een beetje raar dat er zo weinig te lezen valt over de foutieve facturen. Want ik kan mij niet voorstellen dat er maar een handje klanten last heeft van dit grote probleem. We gebruiken toch hetzelfde systeem?

Sinds Juli kloppen heel veel factuur bedragen helemaal niet meer. Als ik een factuur van bijv 10 euro crediteer, dan krijg ik een creditfactuur van 9.95 en ook gewone facturen hebben betalingsverschillen. Diverse klanten klagen hier over want zij moeten deze foute facturen wegboeken naar betalingsverschillen. Maar wat dacht je van mijn eigen boekhouding!! Sinds Juli worden heel veel facturen door webwinkelfacturen niet meer doorgeboekt naar mijn boekhoudpakket, omdat de facturen niet kloppen. Dus mijn boekhouder gaat mij nu een rekening sturen van 3 dagen werk, want hij moet ook allemaal nieuwe debiteuren aanmaken in zijn pakket en dan nog handmatig boeken, maar ook nog de betalingsverschillen wegboeken. Ik heb hier melding van gemaakt bij LS, maar ze zouden het oplossen. Er zijn inderdaad een paar klanten die hier last van hebben zeggen ze! Ik vind dit raar. Waarom ik wel en een ander niet?

Het probleem was opgelost zeiden ze...(3 dagen) maar het zit er weer in. Wie betaalt mijn boekhouder nu? Zo wordt het wel een duur pakket. Ik vind het ook raar dat LS zelf niets op dit forum zet. Het is een groot probleem.

Sandra

4 reacties

Log In of Registreer om te reageren.