Eurotekens verwijderen in winkelwagen en checkout

seo1988seo1988 Member Berichten: 14

Aangezien het onderzocht is dat eurotekens het hersengedeelte activeert wat ook geactiveert wordt bij pijn wil ik deze graag verwijderen in de winkelwagen, bij productvarianten(in mijn geval als men een maat kiest) en de checkout voor een goeie toename in verkoop en transactieinkomsten voor Lightspeed zelf ;)

Op alle overige pagina's heb ik ze al weggewerkt.

Weet iemand hier een foefje / code voor?

Ik kan namelijk de checkoutpagina en de winkelwagenpagina niet bewerken in de backend. Klopt dat eigenlijk wel? Aangezien we voor het hele platform per jaar een bedrag neerleggen om juist deze zaken aan te kunnen passen (Professional).

Alvast dank!

1 reactie

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,397 

Ik weet niet zeker of het kan of niet,wellicht dat daar wel een manier voor is, maar de checkout pagina is natuurlijk wel echt een extra beschermd dingetje... het lijkt me niet meer dan logisch dat hier minder mogelijk is dan bij alle andere pagina's. Als op de checkout pagina iets 'mis' gaat dan heb je een groter probleem dan op je blogpagina of op je contactpagina ;)

Ik denk niet dat het bedrag betaald wordt om JUIST de checkout pagina te kunnen bewerken. Zelfs de partners van LS kunnen zeer weinig (tot wellicht wel niks?) aan de checkout pagina zelf doen.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.