Vervanging van standaard variant inschakelen

yvesjanssenyvesjanssen Berichten: 12 Member
Beste,

Ik heb bij de workflow deze optie ingeschakeld.
Maar helaas werkt deze niet bij mij.
Moet ik dan nog iets anders daarvoor instellen of duurt het een tijdje eer dit werkt?
Ik hoor graag van jullie

Gr Yves

6 reacties

• PieterDPieterD Berichten: 21 Member
    Hallo Yves, weet je zeker dat je variant geen voorraad meer heeft en dan ook niet meer te bestellen is? dus geen backorder?
  • yvesjanssenyvesjanssen Berichten: 12 Member
    Hoi Pieter, ja. Maar heb wel aanstaan dat klanten kunnen bestellen ondanks dat de voorraad 0 is. Moet ik dat dan uit vinken?
    Gr yves 
  • yvesjanssenyvesjanssen Berichten: 12 Member
    P.s Ik heb nu de betaalde app maar weer genomen ( die werkt wel )
  • PieterDPieterD Berichten: 21 Member
    Ik denk dat je die moet uitzetten ja. Scheelt je onnodige kosten voor de dot commerce app!
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @yvesjanssen. Sorry voor de late reactie. De setting zou meteen moeten werken, maar als de default variant al uitverkocht was terwijl je de setting activeert wordt hij niet automatisch aangepast. Om dit in werking te zetten kun je de voorraad van de default variant tijdelijk op 1 zetten, opslaan, en weer op 0. Het systeem zal daarna van default variant wisselen.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • pixigopixigo Berichten: 7 Member
    De Default variant optie die Lightspeed heeft bedacht blijkt inderdaad niet te werken. Zodra je backorders accepteert is de functie totaal nutteloos en werkt alleen de betaalde app van Dot commerce.

Log In of Registreer om te reageren.