Apple Pay zichtbaar op ALLE devices

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,397 

Wij hebben sinds kort Apple Pay in onze webshop, via MultisafePay.

Nu is er alleen iets raars, want Apple Pay zou alleen weergegeven moeten worden als klanten op een Apple afrekenen. Maar hebben WIJ weer; in onze webshop wordt bij ons ook gewoon Apple Pay als betaalmethode weergegeven, terwijl wij geen Apple hebben. Zowel op onze Android telefoon als op onze gewone desktops zien we Apple Pay staan. Uiteraard krijgen we een foutmelding als we die optie aanklikken, maar het zou niet mogelijk moeten zijn. Maar goed, ik ben het ondertussen wel gewend dat er bij ons op mysterieuze wijze zaken spelen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen, dus daar kijk in ondertussen al niet meer van op ;)

Misschien moeten we onze slogan "Voor hemelse geschenken met een vleugje MYSTERIE" toch maar eens aanpassen. Ik weet niet, naar zoiets als: "Voor leuke geschenken met een grote dosis gewoon doodnormale gang van zaken" ofzo 😁

Maar aangezien ook MultisafePay nu met een groot vraagteken zit, vroeg ik me af of meer mensen dit ervaren. Wordt bij jullie ook Apple Pay op NIET Apple devices weergegeven?

En als jullie iets in onze webshop in het winkelmandje plaatsen (op een NIET Apple device) zien jullie dan toch ook Apple Pay?

Alvast heel erg bedankt! 🙏

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

8 reacties

Log In of Registreer om te reageren.