API storing??

StyleItalyStyleItaly Member Berichten: 1

Beste mensen,

Onlangs ben ik de volgende probleem tegengekomen bij een order:

Dit is een order van een externe partij met een API koppeling naar onze webshop.

Nadat de order is geplaatst door consument, is hierbij ook een orderbevestiging gestuurd wat eigenlijk bij API gekoppelde orders niet mag plaatsvinden.

Vervolgens is deze automatisch verzonden door het systeem zelf (DHL HomeDelivery als verzendmethode), ook is er automatisch een tracking nummer ingevuld.

Aan het eind van de dag zijn wij erachter gekomen d.m.v. aanwezigheid van het product die klaar stond voor verzending.

Kan iemand mij vertellen waarom deze order alles automatisch heeft gedaan?

Een andere probleem is dat via API gekoppelde orders absoluut geen orderbevestiging naar consument mag sturen. 

Deels van onze orders wordt door consument via externe partij geplaatst (Bol.com / Miinto / Amazon ect.)

Deze orders komen via API koppeling terecht bij Lightspeed. Hierbij mogen dus geen orderbevestiging worden verstuurd naar consument van derde partij.

Dit heeft eerder ook plaatsgevonden waarbij we niet konden achterhalen en enige gezeik hebben gehad. 

Graag verzoek ik iemand die ons met deze probleem kan helpen en ieder geval de orderbevestiging uit te schakelen voor API orders. 

Voor de rest werkt het prima

In afwachting van alle reacties.

Mvg, Aksu

Log In of Registreer om te reageren.