stock notifier shappz
@Shappz
eens kijken of ik hier reactie krijg...
want twitter, e-mail en hun chat optie op de website geeft 0 op het rekest
eens kijken of ik hier reactie krijg...
want twitter, e-mail en hun chat optie op de website geeft 0 op het rekest
kunnen jullie reageren op mijn e-mail van 17-06-18 11:03 afzender info at bestbuyhoesjes.nl
BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
Log In of Registreer om te reageren.
20 reacties
------------------------------------------------------------------
MyProductReviews - Automatically collect you reviews
MyAbandonedCart - Instantly recover your abandoned carts
Daarnaast hebben we net de MyStockNotifier template voor je in orde gemaakt.
Groetjes Rosa
Hoi @Shappz
stock notifier geinstalleerd maar ik zie dan ook geen sjablonen en ook geen sjablonen voor de mail met bedrijfs logo. Is het ook mogelijk om geen pop-up te krijgen, maar in de productpagina verwerken net als bij boozyshop?
website: goudhaartje.nl
@Goudhaartje we hebben niet standaard dezelfde integratie als Boozyshop. Dit is volledig maatwerk. Wat we wel kunnen doen is de "Koop" knop vervangen door een "Bericht bij voorraad" knop. Als klanten hier op klikken zal de popup worden weergegeven en kunnen klanten hun email invullen.
We zien dat je de App hebt verwijderd. We helpen je graag verder met het instellen van de app op het moment dat deze weer geïnstalleerd is.
Hoi @Shappz ik heb ook een vraag over de templates. Ik heb ondertussen nu 1,5 maand jullie stocknotifier aanstaan op mijn website maar kan onder het kopje ''templates'' geen template vinden? Ik zou graag een aangepaste template willen die bij mijn website past. Het gaat om de website www.musthavestore.nl . Zouden jullie mij kunnen helpen?
Beste @Lizanne Van Zeeland we helpen je graag. Om welke webshop gaat het? Dan kijken we even met je mee.
@Shappz het gaat om de webshop “musthavestore.nl” alvast bedankt! 😄
@Shappz zouden jullie dit nog willen instellen voor me? Ik zie nog geen template staan namelijk...
@Lizanne Van Zeeland check! We hebben voor je toegevoegd en aangepast aan je eigen huisstijl. Ik zag dat de eerste producten al aangeschaft zijn. Leuk om te zien dat ook bij jullie de App goed werkt!
Heb een vraag, waarbij jullie me vast verder kunnen helpen (ik kan het namelijk niet in de template variables van MyStockNotifier vinden.
Ik loop bij het verzenden van de notificaties aan tegen een Invalid URL error, als de e-mails geopend worden. Welke link naar de productpagina gebruiken jullie?
Op dit moment heb ik {{buyNowLink}}&utm_source=stocknotifier&utm_medium=email&utm_campaign={{product.title}} ingesteld staan (maar dat klopt dus niet).
Als ik jou was zou ik even contact op nemen met support hierover, zij helpen je vast en zeker verder. Bij mij is destijds bij het opstarten alles ingesteld, heb ik zelf niet hoeven doen.
Ik heb dit staan bij weergave van het artikel:
{{product.title}} {%if variant.title != 'Default'%}{{variant.title}}{%endif%}
Daarna hebben wij een button met " Koop" hierin zit een link activatie
Instellingen hiervan
Linktype staat op "Url"
Protocol "<anders>"
Url: {{buyNowLink}}