Nieuwe Checkout

2>

51 reacties

• JipJip Member Berichten: 170 ✭

Die nieuwe checkout is weer zo'n ongevraagde toevoeging die slecht is getest en daardoor niet goed werkt.

Wij gebruiken ook de DMWS checkout en veel andere apps en add-ons. Heel bijzonder dat DMWS binnen een paar maanden zoveel gevraagde features kan ontwikkelen voor Lightspeed terwijl Lightspeed zelf alleen maar zo'n slecht werkende checkout gemaakt heeft.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,604 

@Jip de checkout scheen volgens Thijs van LS een veelgevraagde feature te zijn, ivm veiligheid en een betere conversie. Geen idee of dat zo is, maar dat is wat ik te horen kreeg aan de telefoon dinsdag.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 115 ✭

Zo jammer dat er met de geplaatste kanttekeningen bij de nieuwe checkout (nog) niets gedaan wordt.

• JF85JF85 Member Berichten: 236 ✭

Bij de nieuwe Checkout kan de klant geen voorletter ipv hele voornaam invullen. Minimaal twee letters in het veldje voornaam anders krijg je error.

Contact gezocht met Lightspeed en volgens hen is checkout vrij nieuw en wordt nog aan gewerkt. Wanneer worden de bugs/aanpassingen die hier worden genoemd doorgevoerd? Weet ik niet wordt me verteld.

• QS86QS86 Member Berichten: 123 ✭

Zojuist bericht gekregen van PakketMail dat zij vandaag de pick-up points module klaar hebben voor de nieuwe checkout.

• MadeMade Member Berichten: 1

Waar kunnen in de nieuwe checkout de vertalingen toegevoegd worden. Nu werken alleen maar Engels, Duits en Frans, rest is allemaal Engels ... Dank je wel.

www.12linkme.com

"Wij linken sensationele Promoties voor jouw online Boost!"

• CarineCarine Member Berichten: 19

Probeer in de nieuwe checkout en blijkt er nog het een en ander in het Engels te staan, krijg bij LS als antwoord :

"Bedankt voor je bericht aan het Lightspeed Support team!  

Als de taal van je shop op Nederlands staat, dan zal de nieuwe checkout ook gewoon in het Nederlands zijn. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag. "

Op de vraag waar stel ik het Nederlands in ? (met de print screens erbij)

"Dit hoort gewoon in het Nederlands te staan. Ik zal hiervan een foutrapport opstellen en dit ticket hieraan koppelen, zodat de developers van de nieuwe checkout hiernaar kunnen kijken. Zodra dit probleem is opgelost, wordt je hiervan op de hoogte gebracht. Je zou eventueel kunnen proberen om hiervoor een vertaling aan te maken via inhoud > vertalingen > voeg aangepaste vertaling toe."

Als ik de reacties hier lees .... is LS de enige die dit niet merkt.

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 213 ✭

Zijn er shops die de nieuwe checkout al gebruiken?

Dan wel de multistep en niet de one page.

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 213 ✭

Niemand?

Als je deze thread even terug leest dan weet je waarom. Het werkt niet.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,604 
    2 mei aangepast

Op zich wel bijzonder 🙄 dat een nieuwe feature die 6 (!) maanden geleden is gemaakt, nu nog steeds niet werkt. Als ik mij niet vergis was dat zo ongeveer het enige "nieuwe" dat er eind 2021 gebeurd is in e-com. En nu ligt het al 6 maanden te verstoffen omdat het niet werkt.

Typical 🤣

Of wordt er stiekem tóch wel gebruik van gemaakt? Kan me niet voorstellen dat niemand er gebruik van maakt, toch?!?!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

@Jori, @PaulvB, @iedereen_loopt , @Jip

Ik tag jullie even omdat jullie al gebruik maken van DMWS. Gisterenavond heb ik de DMWS check-out geïnstalleerd en vanochtend kreeg ik onderstaande mail. Hadden jullie ook zo gedaan?

Op dit moment kunnen we niets voor je doen omdat we nog geen toegang hebben tot je webshop. Die hebben we wel nodig als jouw ‘partner in crime’ voor Lightspeed.

✅ Voeg [email protected] toe als gebruiker

✅ Om je goed te kunnen helpen is toegang met Volledige rechten gewenst

✅ Zorg dat de gebruiker op Goedgekeurd staat

• Albert_WubsAlbert_Wubs Member Berichten: 104 

Hoi, @JF85 Ja dat klopt

Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963

Thnx!!

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 94 ✭

@JF85 wij gebruikten reeds een thema van hen, waardoor we ze al eens toegang hadden gegeven. Die toegang is noodzakelijk om aanpassingen te kunnen maken.

@Jori@PaulvB@iedereen_loopt , @Jip en @Albert_Wubs

Gebruiken jullie toevallig ook Google Adwords? Want sinds dat Perfect Checkout van DMWS geïnstalleerd is worden er geen conversies meer in gemeten in Adwords . Hebben jullie dat ook?

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 94 ✭

@JF85 dat heeft bij ons geen invloed gehad. Maar zoals eerder al gezegd gebruiken wij een volledig thema van hen en niet enkel de checkout. Geen idee of dat een verschil kan maken

@JF85 Wij maken geen gebruik van Google Ads.

• ThisCutenessThisCuteness Member Berichten: 4
    17 mei aangepast

@JF85 Hier maken we ook gebruik van DMWS checkout en dit werkte altijd prima i.c.m. google. Wel viel het op dat er sinds afgelopen vrijdag 13-05 ineens veel minder verkeer etc. gemeten werd door Google bij ons op de website. Nu zijn wij toevallig net gestart met het uitbesteden van Google aan Online-ID en zij hebben na contact met Lightspeed e.e.a. direct gefixt afgelopen maandag waardoor alles weer goed gemeten wordt. Kan dus zijn dat dit aan Lightspeed zelf ligt i.c.m. Google.

Verder niets meer dan lof voor de DMWS Plus+ app(s). Alles wat ze bieden voor die prijs is het meer dan waard!

Log In of Registreer om te reageren.