Dubbele H1's = Winkelwagen

SharonVanRieSharonVanRie Member Berichten: 11

Dubbele H1's

Zorg dat iedere pagina een unieke H1 heeft.

Nu zijn er 201 pagina's met de H1: Winkelwagen

Hoe kan ik bovenstaande oplossen?

mvg Sharon

5 reacties

• citizen_zoocitizen_zoo Member Berichten: 103 ✭

De cart url is via robots.txt standaard uitgesloten van crawlen voor alle bots. Dus niet iets om je zorgen over te maken. Lijkt mij althans op die wijze afdoende opgelost oftwel geen issue.

User-agent: *
    Crawl-delay: 2
    Disallow: /admin
    Disallow: /account/
    Disallow: /cart/
    Disallow: /compare/
    Disallow: /checkout/

Sitemap: https://www.alienoor.be/sitemap.xml

• SharonVanRieSharonVanRie Member Berichten: 11

Lightspeeds antwoord : Dit is dus een false positive in de basic seotool, en kan dus genegeerd worden."

Marketing Madheads platform's antwoord : Hi Sharon, aan dit antwoord heb je niet zo veel vanuit Lightspeed. Waarschijnlijk kunnen ze het niet zo gemakkelijk aanpassen geven ze daarom aan dat het niet belangrijk is. De instructies van Google zijn namelijk best wel onduidelijk zoals je in onderstaande discussie kunt zien en ook wij zien dat een duidelijk heading structuur het nog altijd beter doet. Mocht je het dus kunnen aanpassen, dan zou ik het zeker doen.

Volgens mij gaat het niet over de pagina winkelwagen, maar wel dat iedere pagina Winkelwagen als H1 heeft.

• StefanStefan Member, Partner Berichten: 39 partner

Ha Sharon,

Als je op het icoon van het winkelwagentje klikt opent er een sidebar van de winkelwagen zelf. Hier staat "Winkelwagen" als H1 aangegeven. Dit kan gefikst worden via de codes / template editor.

Wat Lightspeed zelf zegt klopt dus in ieder geval niet.

Met vriendelijke groet,

Stefan Molders

Molders Media

Molders Media B.V.
    E-mail: [email protected]
    Website: https://moldersmedia.nl/
  • FrankBrinksFrankBrinks Member Berichten: 32

Hi Sharon,

ik denk inderdaad dat er bij Lightspeed wat verwarring is, zij denken dat het om de /cart pagina's gaat maar het gaat om dit:

Volgens mij gaat het niet over de pagina winkelwagen, maar wel dat iedere pagina Winkelwagen als H1 heeft.

Dit moet in de code worden aangepast.

• SharonVanRieSharonVanRie Member Berichten: 11

Goedemorgen, dank je wel voor de toelichtingen.

Met de weinige kennis die ik heb, dacht ik net hetzelfde als jullie.

Blijkbaar worden alle links, tags, gerelateerde producten enz... die je toevoegt op de productpagina in het thema Ignite, gezien als H1.

Ik heb hiervoor geluisterd bij Lightspeed en die geven door dat ik zelf een maatwerkpartner hiervoor moet aanstellen om deze code aan te passen.

Log In of Registreer om te reageren.