Problemen met Google Search Console, Index coverage

Ik hoop dat iemand hier mij op weg wil/kan helpen.
Mijn tweede shop heb ik via Google Search Console, laten indexeren. Echter hier komt uit dat er een probleem is bij een aantal pagina's. Dit zijn geen product pagina's of categorieën. Hij geeft aan:
Indexed, though blocked by robots.txt
voor de pagina's checkout, compare, account, wishlist, orders, account/orders, etc... 

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Groeten Marja

3 reacties

• pahoehoepahoehoe Member Berichten: 84 ✭
    Ik geloof dat dit helemaal geen probleem is. Ook niet voor je index/google-resultaten.
    Hier zal ook geen info in staan die je op de google-resultaten wil zien verschijnen, toch?
  • [Verwijderde Gebruiker][Verwijderde Gebruiker] Berichten: 0 ✭
    Ik geloof dat dit helemaal geen probleem is. Ook niet voor je index/google-resultaten.
    Hier zal ook geen info in staan die je op de google-resultaten wil zien verschijnen, toch?
    Dat was ook min of meer mijn gedachten, maar krijg dan toch wel weer deze melding: "This means that Index coverage may be negatively affected in Google Search results. We encourage you to fix this issue."
  • JohanJJohanJ Member Berichten: 231 
    Dit zijn pagina's die expres in de robot.txt geblokkeerd worden omdat je die niet geindexeerd wilt hebben. Dit heeft geen negatieve gevolgen voor de rest van je site.
Log In of Registreer om te reageren.