Artikel tijdelijk niet op voorraad zetten is dit mogelijk?

Beste,

Is er een mogelijkheid om verschillende artikels tijdelijk niet op voorraad te zetten?

of kan je een knop toevoegen bij Zichtbaar - verborgen - en zichtbaar wanneer op voorraad.

of is er een andere manier om artikels tijdelijk niet op voorraad te zetten zodat deze wel gewoon op de website blijven staan maar niet besteld kunnen worden.

Alvast bedankt

12 reacties

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 90 ✭

altijd zichtbaar en voorraad op 0?

• JoriJori Member Berichten: 314 

Dit is gewoon een standaard feature:

Houd voorraad bij aanzetten.

Te koop bij gebrek aan voorraad uitzetten.

Product altijd zichtbaar laten zijn.

Winkelwagen knop is dan uitgeschakeld.

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 299 

en daarna zoals Jori neer zette.

Dan blijft die in de site staan maar is niet te bestellen door gebrek aan voorraad.

www.vandenbroekbiljarts.nl

• IreneOIreneO Member Berichten: 31 ✭

Vraagje, laten jullie het product staan of zetten jullie tijdelijk uit, zodat klanten makkelijker beschikbare producten kunnen vinden?

Of is het beter om het uitverkochte product online te houden?

• PaulvBPaulvB Member Berichten: 47

@IreneO Wij houden altijd de producten aan i.v.m. SEO. Ook combineren wij het met de DMWS The Perfect Stock. Zo kunnen klanten zich inschrijven om een notificatie te ontvangen als het weer op voorraad is.

Wij laten ze ook aan staan en hebben een popup als het artikel niet op voorraad is. Dan kan de klant een email adres achterlaten dat ze een mail willen krijgen als het weer op voorraad komt.

Zeker met exclusieve/ dure artikelen zien we dat ze later dan alsnog besteld worden.

@PaulvB @Dave0701 bedankt!

Werkt er iemand ook met pre-orders voor als je nieuwe voorraad gaat bestellen en hoe doe je dat?

• PaulvBPaulvB Member Berichten: 47

@IreneO - Wij werken momenteel niet met pre-orders, maar in hetzelfde pakket van DMWS zit ook de nieuwe Pre-order addon. https://plus.dmws.nl/addons

@IreneO Preorders zet ik het artikel als voorraad in de plus en heb een apparte levertijd aangemaakt voor dat soort dingen. Die noem ik dan pre-order.(eventueel verwachte levertijd erbij)

Vaak maak ik nog een verplicht selectie veld (extra velden)met de vraag dat men begrijpt dat het om een pre order gaat.

@Dave0701 dank je wel! Ik weet niet of ik dat met mijn Conform plus template kan doen, zal navragen

• RubenVekyRubenVeky Member Berichten: 5
    8 januari aangepast

@Jori Waar vind ik dit gewoon bij de retail bij voorraad, want heb al gekeken bij voorraad maar vind dit niet.

• HoutendiershopHoutendiershop Member Berichten: 34

Ik zou dit melden als "case" bij LS, hebben wij ook gedaan. Het is namelijk een hele klus als je meerdere keren per week/maand/.... en ook vele honderden artikelen wil gaan omzetten. Laat staan om de levertijd aan te passen. Het is m.i. een goede service richting de klant als je erbij zet het product komt over xxx dagen/weken weer binnen. Dat is nu niet te doen als je veel artikelen hebt.

www.houtendiershop.com

Log In of Registreer om te reageren.