Hoeveel compensatie....

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,600 
20 januari aangepast in Tips, tricks en how-to’s

zou voor onderstaande zaken redelijk zijn?

1) Omzet misloop door crawl probleem (fout bij LS)

2) Standaard feature inloggen via social media is stopgezet terwijl dit wel in het standaard pakket van ons contract zit

3) Standaard feature betaalherinneringen werkt (weer) niet

Voor alle drie punten betalen we (immers, ze zitten in de standaard pakketten van ons contract) maar krijgen we niet geleverd. Is dat niet een soort vorm van contractbreuk? En zo ja, dienen we dan niet een iets lager maandbedrag te betalen? Just wondering....

En ik heb het dan niet over features die ik graag zou "willen zien" of waarvan je zegt "dat zou eigenlijk gewoon een basis feature moeten zijn" (zoals meerdere emailadressen voor facturen waar al lang om gevraagd wordt) Nee, ik heb het over zaken waar we letterlijk iedere maand voor betalen maar waar nu al langere tijd niet aan voldaan wordt)

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

6 reacties

• JipJip Member Berichten: 173 ✭

@Paula Ik ga beginnen met iedere maand € 10,00 te storneren. Even kijken of we iemand wakker kunnen krijgen bij Lightspeed.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,600 

@Jip laat ons weten hoe het gaat 😄

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PepperfarmPepperfarm Member Berichten: 50

Dit was voor ons de hoofdreden om contract op te zeggen omdat 90% van onze omzet via reclame op social media komt.

Ik heb deze en meerdere redenen ook schriftelijk doorgegeven bij het opzeggen contract. Na het opzeggen diverse mailtjes ontvangen dat ze niets van die problemen weten.... Ja daag, er is meer dan voldoende melding van gedaan.

Voor ons een bevestiging dat het alleen maar om de centen draait bij LS. Op 18 mei zijn we er vanaf, al moet je al je betaalde apps al de maand daarvoor uitzetten ook de template! omdat je na einddatum niet meer in je account kan en volgens LS blijft dan de verplichting om deze apps door te betalen omdat ze niet uitgezet zijn.

Het zijn tegenwoordig gewoon oplichters in mijn ogen.

kruiden-specerijen en thee van topklasse

https://www.kruiden-specerijen.nl

• FOOFOO Member Berichten: 956 

@Pepperfarm Na de einddatum kun je nog geruime tijd in de backoffice om alles uit te schakelen. Ik hielp af en toe mee aan de shop van iemand die is gestopt (pensioen). Na einddatum was inloggen nog mogelijk, bijvoorbeeld om bestellingen in te zien, exports te draaien, maar ook apps te cancellen.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • PepperfarmPepperfarm Member Berichten: 50

@FOO, volgens LS dus niet meer.

Onderstaande overgenomen uit mail LS.

Wij hebben uw opzegging in goede orde ontvangen. De licentieovereenkomst voor de winkel XXXXXX wordt per  18/05/2022 beëindigd.

Vanaf deze datum heeft u geen toegang meer tot de gegevens in de backoffice.

kruiden-specerijen en thee van topklasse

https://www.kruiden-specerijen.nl

• FOOFOO Member Berichten: 956 

Ja, die ken ik. Exact dezelfde mail. We konden er nog geruime tijd op inloggen (+1 maand).

Overigens is het niet zo dat ze apps e.d. daarna blijven factureren. Dat is slechts 1-malig, omdat deze achteraf worden gefactureerd.

Let op! Vergeet u eventueel geïnstalleerde app's en thema's niet te annuleren. Wij raden u aan om even via Apps > Aangekochte apps alle apps te annuleren om eventuele kosten te drukken. Ook kunt u via Design > Theme store een gratis thema installeren. Alle thema's en applicatie's worden achteraf gefactureerd. U zult hiervoor dus na annulering nog een factuur ontvangen.

Dus om LS nu "oplichters" te noemen....... gaat een beetje te ver volgens mij.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.