Home page veranderen

RuudDRuudD Berichten: 2 Member
Beste Community gebruikers,

Ik ben al sinds vanochtend opzoek in de back off hoe ik de home pagina kan aanpassen.

Zie onderstaand teksten die ik wil veranderen, heeft iemand een idee/surgestie?

Bijvoorbaat dank,

Groet, Ruud

www.nordicnew.com

OVER ONS

Wij zijn een bedrijf met een passie voor mooi, elegant en duurzaam design. Vandaar onze primaire keuze, sinds onze start in 2000 voor Scandinavisch design, deze kenmerkt zich door kwaliteit/elegante eenvoud en duurzaamheid.

EXTRA INFORMATIE

4 reacties

• SharleneSharlene Berichten: 124 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @RuudD, ik heb even gekeken en je kunt deze tekst aanpassen in jouw backoffice via Design > Thema aanpassen > 07 - Footer | Contact informatie.

Het gedeelte wat betreft de extra informatie staat in je thema code, via Design > Theme editor in het bestand footer.rain (zie regel 63-68). Mocht je hulp nodig hebben bij het aanpassen van de linkjes in de thema code kan ik je daar ook bij helpen! 
  • RuudDRuudD Berichten: 2 Member
    Hallo Sharlene,

Bedankt voor je hulp,het heeft gewerkt.

Vriendelijke groet, Ruud
  • syedzsyedz Berichten: 1 Member
    Hello Guys i want to add splash page before home page. in splash page i will use headline to redirect on home page. can you guys help me hot to create custom pages? (not content pages) i want to duplicate index.rain. please help
  • SharleneSharlene Berichten: 124 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Syedz, this can't be done natively on our platform, but you can use an app. Just search for "Age Verification" in our App Store. 

Also there are websites that offer free splash pages where your domain hosting company can point to for the time being. 

These are some articles I found that may help you achieve this:

https://quickpages.co/ 

https://sitebeginner.com/domains/domaintosite/ 

I hope this will help! 
Log In of Registreer om te reageren.