SOMAJ. Een nieuw label, een nieuwe webshop.

martinemartine Berichten: 1 Member
Dag iedereen. Mijn naam is Martine en als kunstenaar en grafisch ontwerper kreeg ik de kriebel om ook een commercieel label te starten. Dat is SOMAJ geworden. Mijn webshop heeft dan misschien niet heel veel artikelen, ik ben er wel reuze trots op. Alles is eigen ontwerp en met de hand gemaakt. Het is nog een beetje zoeken om alles perfect op de site te krijgen en hier en daar stoot ik wel op een beperking. Maar al bij al, als leek in het vak, is de opbouw van de webshop vlot verlopen. En nu kan ik starten! Neem zeker al eens een kijkje en alle feedback is welkom. 

3 reacties

• PaulaPaula Berichten: 757 Member, Beta tester 
    Hoi Martine, super leuk je eigen lijn, kun je inderdaad trots op zijn hoor! 
    Wat een leuk idee, die onderzetters die je zelf steeds opnieuw aan kunt passen. Ik moest even goed kijken hoe het nou zat, maar wat een leuk idee. Dat heb je dus zelf bedacht en zelf gemaakt? :-) 
    Heel veel plezier en succes met je shop gewenst! 

Groetjes, Paula  

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JohanJJohanJ Berichten: 139 Member 
    Hallo Martine, welkom op het forum. Ik heb er eigenlijk geen tijd voor maar ik heb heel snel even op je site gegluurd. Het valt me op dat je Nederlandse en Engelse teksten door elkaar gebruikt. Ik weet niet of dat een bewuste keuze is maar komt op mij inconsequent over. Verder op het eerste gezicht een nette site en ik wens je er erg veel succes mee.
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Martine. Welkom bij Lightspeed en op de community! Ook goed om te horen dat de opbouw van de webshop goed verlopen is :)

Het begin mag er zeker zijn! Hier nog wat korte tips:
    - Je hebt een aantal lege categorieën, die zou ik verbergen tot er producten in staan, of iets van een "coming soon" berichtje inzetten.
    - Op de voorpagina staat "Instagram settings not set", die gegevens ontbreken nog in de backoffice.

Veel succes met de verkopen!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.