Wat vindt jij de beste thema?

HetlandhuysHetlandhuys Berichten: 3 Member
juli 2018 aangepast in Thema's en maatwerk
Ik ben al enkele jaren lid van Lightspeed en heb ondertussen verschillende thema's geprobeerd. Nou zijn er zoveel verschillende dat ik het eerlijke niet meer weet welk ik moet kiezen. Daarom heb ik jullie advies/ervaringen nodig. Momenteel gebruik ik de thema Composer. 

Wat vindt jij de beste thema? 11 stemmen

Theme Invision
18%
BriantoMarjon Wolters 2 stemmen
Thema Composer
0%
Theme Mandrill
18%
profijtChicha 2 stemmen
Theme Performance
45%
ClicknBrickTobyCrazyfilRoykRemcoA1406 5 stemmen
Theme Exclusive
0%
Theme Ultimate
9%
Kevin 1 vote
Theme Fusion
0%
Theme Infinate
0%
Theme Conversion
0%
Theme Seonista
9%
Frank 1 vote

2 reacties

• PaulaPaula Berichten: 855 Member, Beta tester 
    juli 2018 aangepast
    Wij hebben onze site helemaal op maat laten maken, met als basis het gratis ...... thema (EDIT: ik twijfel nu even of het het Conform of het Absolut thema is, excuus) 
    We hebben een compleet wensenlijstje doorgegeven aan Shopmonkey (we wisten vrij precies hoe we het wilden hebben  :D) en het Shopmonkey team heeft het exact zo voor ons gebouwd. 
    We hebben dus éénmalig een mooi bedrag (en daar bedoel ik mee dat Shopmonkey absoluut de beste prijzen heeft) betaald aan Thijs en het team om alles naar wens te maken, en nu betalen we geen maandelijkse kosten voor een thema. 
    Dat raad ik nog steeds iedereen aan.  
    Een op maat gemaakte site is misschien in het begin iets duurder, maar dan is het wel 100% naar je zin en heb je niet de kosten en rompslomp van het steeds uitwijken naar een ander thema (daar gaat ook best wat tijd in zitten, en tijd is geld ;)
    Misschien heb je hier helemaal niks aan (je vroeg immers om te stemmen) maar ik dacht ik laat t toch even weten. 
    Hopelijk heb je er toch iets aan :) 

Groetjes, Paula Sauerbreij

Post edited by Paula on
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • ChichaChicha Berichten: 53 Member
    Theme Mandrill
    Voor mij Invision & Mandrill. Ik heb even theme performance geprobeerd, maar de laadtijden werden 2x zo langzaam en nu mobiele snelheid ook meetelt in je Google posities was dit voor mij geen optie. Nu overgestapt naar Mandrill en met shopmonkey bezig met wat maatwerk aanpassing. Maar heb lang getwijfeld tussen Mandrill en Invision. Beide thema's hebben snelle laadtijden en interessante opties. Maar voor mij gaf de doorslag de predicitive search functie op mobiel, de mogelijkheid de volledige titel in portrait op mobiel te kunnen tonen en de mogelijkheid voor een infinity scroll in het thema Mandrill. 

Log In of Registreer om te reageren.