Mysterieuze productupdates

JosVeraartJosVeraart Member Berichten: 5
Hallo, 

Wij hebben een shop die eerder dit jaar een nieuw thema heeft. Wij gebruiken nu het thema "Berlin".

Sinds de overschakeling hebben wij twee keer vastgesteld dat meer dan 100 producten veranderen. Ze krijgen allemaal dezelfde artikelcode en SKU; ze krijgen allemaal hetzelfde gewicht (30 kg) en dezelfde afmetingen. Ook de aankoopprijzen en de voorraad worden allemaal hetzelfde.

Er is totaal geen oorzaak te vinden waarom deze artikelen plots worden aangepast. Ook Lightspeed vindt geen oorzaak.

De gevolgen zijn echter ernstig: door deze mysterieuze wijzigingen worden verkeerde transportopties en kosten aan de klant gegeven, voorraad informatie wordt fout weergegeven, etc.

Het kost uren, dagen zelfs om dat allemaal manueel op te sporen en terug aan te passen.

Heeft iemand hetzelfde probleem al ondervonden? Weet iemand hoe dit komt? Kent er iemand een oplossing voor dit probleem.

Wij hebben ook nog een paar andere shops die een verschillend thema gebruiken en daar komt dit probleem niet voor.

Alvast bedankt voor jullie interesse.

Jos Veraart
Traffic-Shop

1 reactie

• NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    Hi @JosVeraart. Dit probleem had te maken met de multishopkoppeling, waarbij de productinformatie niet goed was ingesteld. Zoals je hier kunt lezen wordt bij multishop meer dan alleen de voorraden gesynchroniseerd: Voorraad shops beheren in een omgeving (multishop).

Ik zag dat je al contact met mijn collega's had gehad via een ticket, dus ik ga er vanuit dat het nu goed komt :) 
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.