Echt heel fijn! Wat een service!

KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
Ik wil Lightspeed bedanken dat ik sinds 17 juli in de backoffice kan lezen hoe ik verspilling van drank kan tegengaan. Echt super handig! Daar zat ik al heel lang op te wachten. In mijn webshop komt dit heel goed van pas.
Super Lightspeed! Ga zo door!!
KolliesParts.nl
Chopper Parts & Bobber Parts

12 reacties

• JaapJaap Berichten: 77 Member ✭
    Ja, je zal maar online tap biertjes verkopen, dan is dit heel bruikbare informatie ;-)
    www.sativus.com
    "Saffron and more"
  • PaulaPaula Berichten: 832 Member, Beta tester 
    Wordt het LS dashboard niet ook gebruikt door horeca ondernemers? 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    @Paula: Die zullen er ongetwijfeld ook super blij mee zijn! Toch mooi dat het dashboard ook zelfs voor horeca ondernemers wordt ingericht. Geweldig toch!!
    KolliesParts.nl
    Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen  :p
    www.devrolijkeengel.nl
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Paula zei:
    Op het dashboard van onze eCom backoffice worden alle nieuwe blogartikelen getoond. Hier zitten ook retail en restaurant blogs tussen. Dit blog is inderdaad voor horeca-ondernemers bedoeld: 5 tips om verspilling te verminderen in je bar.

Je kunt nu je tapsysteem met een integratie koppelen zodat je exact weet hoeveel bier je tapt, welk bier je tapt, hoeveel er nog in je vat zit, en dus ook hoeveel verpild wordt. Zo krijg je een veel beter beeld van wat er daadwerkelijk over de toonbank gaat, wat je barpersoneel doet, en wat verspild wordt en hoe je geld kunt besparen. Lijkt mij best handig als je een bar hebt :)
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
    @Nynke die snap ik ;) Ik bedoelde meer dat ik niet snap waarom er moeilijk gedaan wordt dat die blog daar staat. 
    www.devrolijkeengel.nl
  • MNTMNT Berichten: 81 Member ✭
    Ik kan er ook niet zo van wakker liggen eigenlijk... Als je het niet wilt lezen lees je het toch niet? Er staan ook wel eens dingen die wel over ecommerce gaan die me niet boeien...
  • profijtprofijt Berichten: 13 Member
    Nynke zei:
    Paula zei:
    Op het dashboard van onze eCom backoffice worden alle nieuwe blogartikelen getoond. Hier zitten ook retail en restaurant blogs tussen. Dit blog is inderdaad voor horeca-ondernemers bedoeld: 5 tips om verspilling te verminderen in je bar.

Je kunt nu je tapsysteem met een integratie koppelen zodat je exact weet hoeveel bier je tapt, welk bier je tapt, hoeveel er nog in je vat zit, en dus ook hoeveel verpild wordt. Zo krijg je een veel beter beeld van wat er daadwerkelijk over de toonbank gaat, wat je barpersoneel doet, en wat verspild wordt en hoe je geld kunt besparen. Lijkt mij best handig als je een bar hebt :)
    Juist ja, een horeca-ondernemer welke deze informatie niet weet, zal vast wel ? 

Jullie blogartikel over biertappen is 100% (sluik)reclame voor de koppeling tussen lightspeed en  Van Duijnen Horeca Service, maakt veder niet uit, echter zouden ook wij dit graag gewoon niet zichtbaar hebben.

Zoals al vaker aangegeven, een aanpasbaar dashboard maakt dit soort topics overbodig, aanvullend met UPDATES over ecommerce afdeling ;) 

Hi @profijt. We hebben reeds een lopend idee op ons ideeënbord dat klanten zelf hun dashboard kunnen samenstellen. Ik zal zo een ticket voor je aanmaken om te koppelen.
  • KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    juli 2018 aangepast
    @Nynke: Kun je concreet vertellen wat we kunnen verwachten? Een "lopend idee op ons ideeënbord" is wel heel vaag😁
    Ik wil ook graag een ticket .
    KolliesParts.nl
    @KolliesParts ik zal zo ook een ticket voor jou aanmaken.

Helaas heb ik niks concreets. Bij veel open feature requests zijn we vrij specifiek over wat we willen doen (het 'wanneer' is altijd nog open en van veel factoren afhankelijk). 

In dit geval hebben we alleen het idee om het mogelijk te maken dat klanten op een gegeven moment zelf hun dashboard kunnen aanpassen. Verdere invulling is nog helemaal open. Als je ideeën hebt hoor ik ze graag, die kan als notitie erbij zetten.
    profijt zei:

Juist ja, een horeca-ondernemer welke deze informatie niet weet, zal vast wel ? 

Jullie blogartikel over biertappen is 100% (sluik)reclame voor de koppeling tussen lightspeed en Van Duijnen Horeca Service, maakt veder niet uit, echter zouden ook wij dit graag gewoon niet zichtbaar hebben.

Zoals al vaker aangegeven, een aanpasbaar dashboard maakt dit soort topics overbodig, aanvullend met UPDATES over ecommerce afdeling ;) 

We hebben het eCom dashboard aangepast zodat nu alleen nog de eCommerce-gerelateerde blogartikelen worden getoond :) 
Log In of Registreer om te reageren.