Echt heel fijn! Wat een service!

Ik wil Lightspeed bedanken dat ik sinds 17 juli in de backoffice kan lezen hoe ik verspilling van drank kan tegengaan. Echt super handig! Daar zat ik al heel lang op te wachten. In mijn webshop komt dit heel goed van pas.
Super Lightspeed! Ga zo door!!
Super Lightspeed! Ga zo door!!
KolliesParts.nl
Chopper Parts & Bobber Parts
Log In of Registreer om te reageren.
12 reacties
"Saffron and more"
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Je kunt nu je tapsysteem met een integratie koppelen zodat je exact weet hoeveel bier je tapt, welk bier je tapt, hoeveel er nog in je vat zit, en dus ook hoeveel verpild wordt. Zo krijg je een veel beter beeld van wat er daadwerkelijk over de toonbank gaat, wat je barpersoneel doet, en wat verspild wordt en hoe je geld kunt besparen. Lijkt mij best handig als je een bar hebt
Jullie blogartikel over biertappen is 100% (sluik)reclame voor de koppeling tussen lightspeed en Van Duijnen Horeca Service, maakt veder niet uit, echter zouden ook wij dit graag gewoon niet zichtbaar hebben.
Zoals al vaker aangegeven, een aanpasbaar dashboard maakt dit soort topics overbodig, aanvullend met UPDATES over ecommerce afdeling
Ik wil ook graag een ticket .
Helaas heb ik niks concreets. Bij veel open feature requests zijn we vrij specifiek over wat we willen doen (het 'wanneer' is altijd nog open en van veel factoren afhankelijk).
In dit geval hebben we alleen het idee om het mogelijk te maken dat klanten op een gegeven moment zelf hun dashboard kunnen aanpassen. Verdere invulling is nog helemaal open. Als je ideeën hebt hoor ik ze graag, die kan als notitie erbij zetten.