Google Analytics 4 - GA4 implementatie

Leon JansenLeon Jansen Member Berichten: 17

Heeft iemand van jullie al succesvol GA4 draaien? Bij mij meet hij de bezoekers wel, maar nog geen conversie.

Deze heb ik naast de bestaande GA ingesteld, zodat er alvast historische data opgebouwd kan worden.

Ben ook benieuwd wanneer LightSpeed GA4 automatisch en goed gaat ondersteunen.

4 reacties

• J_NL_EUJ_NL_EU Member Berichten: 8

Bij ons is dit nog niet gelukt. Met Woocommerce zijn we wel bijna zover.

Het zou veel tijd schelen als Lightspeed dit gaat aanbieden. Maar de helpdesk geeft geen informatie of ze dit gaat lukken voor 1 juli.

• CarineCarine Member Berichten: 19

Zal weer op hun lijstje staan, maar dat is volgens mij zeeeer lang

• EmmaHEmmaH Member Berichten: 42

Ik heb hem soort van draaien maar heel veel informatie die ik wel in UA heb komt niet door in GA4. Ook pakt hij maar ongeveer de helft van de conversies die in UA staan, de cijfers kloppen dus van geen kanten. Hoop dat hier snel verduidelijking over komt vanuit Lightspeed. @Sjoerd misschien?

• EmmaHEmmaH Member Berichten: 42

Iemand hier die het al goed aan de praat heeft? Weinig hoop dat Lightspeed dit binnen een behoorlijk termijn implementeerd.

Wij hebben een achterlijke hoeveelheid self-referrals in onze aquisitierapporten, maar ik denk dat dat enkel verholpen kan worden met een propere implementatie... Heb zoveel mogelijk geprobeerd in te stellen e.d. maar zelfs met ons eigen domein als uitsluitingsreferral blijven ze erin terug komen met de productcategorie als campagne.

Log In of Registreer om te reageren.