Accounts Receivable

HelenHelen Berichten: 21 Member
Ik krijg sinds deze week mails van Lightspeed met als afzender: Accounts Receivable Notification

Dit zegt me niks maar de mail wordt, als ik de inhoud mag geloven, gestuurd door de debiteurenafdeling van Lightspeed. Ik geloof niet alles wat ik lees en heb deze afzender hiervoor nooit gezien.

Kan Lightspeed bevestigen dat dit een afzender is die zij gebruiken? En zo ja: waarom is dit veranderd t.o.v. van vorige notificaties en wordt de afzender niet in het Nederlands genoemd?

Ik hoor het graag.

Helen

7 reacties

• JohanJJohanJ Berichten: 160 Member 
    @Helen ik denk dat je hiervoor beter direct contact op kan nemen met Lightspeed.
  • HelenHelen Berichten: 21 Member
    Jij krijgt dus geen mails met een andere afzender dan voorheen Johan? 
  • JohanJJohanJ Berichten: 160 Member 
    Wij hebben nog geen vreemde afzenders opgemerkt.
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Helen dat zijn wij inderdaad. De mail is zelf in het Nederlands maar de afzender/onderwerp is nu in het Engels.

Ik heb inmiddels doorgegeven dat dit verwarring oplevert en gevraagd of we dit weer aan kunnen passen.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • HelenHelen Berichten: 21 Member
    Dank je wel voor je reactie Nienke. Ik had wel gezien dat de mail in het Nederlands was. De verwarring kwam vooral doordat het mij onbekend was dat Lightspeed een andere afzender gebruikt én omdat mijn vriend (ook Lightspeed klant) geen mail van die afzender had gekregen. Het is nu duidelijk.
  • Hendrik80Hendrik80 Berichten: 4 Member

Ook ik krijg nu een mail met deze cage afzender en een wazig verhaal erin met een PDF als bijlage. Waarom lightspeed?

Afzender: accountsreceivable

Afzender: [email protected]

Antwoord aan: [email protected]

Vaag verhaal erin:

Geachte, (naam weggehaald door mij)

Ik stuur u dit bericht om te informeren of er vragen zijn wat betreft de factuur waarvan de betalingstermijn verloopt op 13/06/2019 . 

Mocht u niet diegene zijn aan wie deze e-mail moet worden geadresseerd, kunt u dan de persoon op de hoogte stellen voor wie deze mail wél bestemd is.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Debiteurenafdeling van Lightspeed

[email protected]

• MarkMark Berichten: 54 Member ✭

Dat is gewoon een factuur en/of betaalherinnering van je Lightspeed-pakket. Dat is vertrouwd.

Log In of Registreer om te reageren.