Indexatie gebeurd niet

PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 213 ✭

Heeft iemand onderstaande al gecontroleerd?

Ik merkte net op dat producten die in het verleden op niet zichtbaar zijn gezet wegens 0 voorraad.

Nadien bij het terug zichtbaar zetten, niet meer geindexeert worden bij Google.

Deze paginas blijven een 404 error krijgen in Google.

Zijn er nog mensen met dit probleem?

4 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,604 

Klopt, als ze op niet zichtbaar hebben gestaan worden ze door Google niet meer 'meegerekend'. Heel vervelend....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 213 ✭

@Joost Vermeulen

dag Joost. Weet jij hier meer van?

Dit gaat toch niet het volgende zijn zeker.

Eerst zijn er maanden lang problemen met Google Merchant, waar de foto’s niet geïndexeerd geraakte. En nu dit ?

Dit is echt niet goed en trouwens veel erger dan de foto’s die niet konden geladen worden in Google Merchant!

kan je iets laten weten aub?

• Joost VermeulenJoost Vermeulen Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 2 moderator

Beste Philip,

In een test die ik heb gedaan serveert de server van Lightspeed netjes een status code 200 terug nadat het product weer op voorraad terug. Het product is dus te indexeren.

Of het probleem dat je meldt gerelateerd is aan de Google Merchant Center crawl issue dat kan ik op dit moment niet verifiëren.

Om het probleem verder te kunnen onderzoeken, zou ik je willen vragen om een support ticket in te dienen met voorbeeld URLs van producten die hier last van hebben.

Graag zien we je support ticket tegemoet.

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 213 ✭

@Joost Vermeulen

bedankt voor de info.

Ik bezorg je morgen via een support ticket de info.

Heb een aantal producten die hierdoor al meer dan 3 weken niet geïndexeerd geraken.

Log In of Registreer om te reageren.