bpost - verzendingskosten België

dirkdirk Member Berichten: 8
Beste

Sedert een paar jaar is de verzendmethode van bpost (België) geïntegreerd in onze shop. Nu kan ik niet meer terugvinden (sedert de nieuwe back office) hoe ik de ingestelde verzendingskosten voor België kan aanpassen.

Graag asap uw antwoord.

Hartelijk dank
Vriendelijke groet
Dirk
shopnummer 059913

Antwoorden

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,514 
    juli 2018 aangepast
    Bij ons is het instellingen -> verzendmethoden -> PostNL instellen (dat zou bij jou dan BPost zijn) -> prijzen -> voeg prijzen toe. 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • dirkdirk Member Berichten: 8
    Bedankt Paula voor je snelle reactie...
    Dat dacht ik ook tot ik de nu geldende verzendingskosten voor bpost België nergens terug kon vinden.
    Alle verzendopties voor bpost België staan in "Backoffice" (blauw label) en de prijzen die daar ingevuld zijn komen trouwens ook niet overeen met de nu geldende.
  • dirkdirk Member Berichten: 8
    ... de verzendmethoden onder 'bpost' die ik vroeger heb ingesteld via de oude backoffice kan ik nu niet meer bewerken ...
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,514 
    Wij maken gebruik van de PostNL checkout module. Als we in de BO naar PostNL instellen gaan dan kunnen we daar prijzen voor basispakket, brievenbuspakje, avondbezorging, vroeg ophalen etc aanpassen. 
    Maar wellicht dat dat bij jullie anders zit. 
    Ik weet zeker dat @Nynke je uit kan leggen hoe of wat. 
    Of anders even een ticket of belletje naar LS? 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 82
    @dirk totaal offtopic, maar waarom verstuur je met Bpost? Wij hebben enorm slechte ervaringen met Bpost (pakketjes naar Nederland waren gemakkelijk een week onderweg) + de prijzen zijn naar mijn weten niet echt interessant (tenzij je een gigantische webwinkel hebt?)
  • [Deleted User][Deleted User] Berichten: 0 moderator
    dirk zei:
    ... de verzendmethoden onder 'bpost' die ik vroeger heb ingesteld via de oude backoffice kan ik nu niet meer bewerken ...
    @dirk. Ik heb bij jou in de Backoffice gespiekt en die verzendmethoden moeten nog aan te passen zijn (ik kon alle handelingen verrichten zonder op opslaan te drukken). Het antwoord van Paula klopt helemaal over waar je moet zitten. Echter om de bestaande prijzen aan de passen moet je nog op de verzendmethode klikken, bijvoorbeeld 'Default delivery':

Vervolgens kom je op dit scherm en kun je verzendkosten wijzigen:

Log In of Registreer om te reageren.