Voor iedereen die deze extensie nog niet heeft.... snel doen! Trust me ;)
Zie je op je site (front-store) iets wat snel even aangepast moet worden? Dan scheelt dit je heel veel tijd en gedoe want vanuit de website ben je in letterlijk 1 klik direct in het juist artikel/pagina/etc.
Geen gedoe meer met eerst naar de backoffice gaan en daar het juiste artikel of pagina opzoeken, maar direct vanuit de website het juiste artikel (of pagina) aanpassen.
Ik weet niet hoe ik 5 jaar zonder heb kunnen doen 😄
Zonde als iemand deze extensie mist, dus bij deze.... UP!
zo simpel, zo eenvoudig, een van de beste apps ooit die je kan gebruiken wat een gemak!! gebruik je deze niet snel doen!! en @Lightspeed verzinnen jullie eens iets goed zoals een tweede email adres toevoegen :-)
Leuk als dit zou lukken, maar krijg het niet voor elkaar, ik zie de extensie, kan deze groen of rood plaatsen , maar geen verandering, wat doe ik verkeerd?
Zijn er nog meer bij wie het niet werkt? Het lijkt erop dat er alleen bij jou gewoon even iets niet goed werkt. Heb je alle instellingen nog wel goed staan? Bijvoorbeeld geen www. voor je domeinnaam? Dat was vaak een dingetje waardoor het niet goed werkte.
Wanneer je met je rechtermuisknop op de extensie klikt, verschijnt er een klein dropdown menu. In het menu wat je krijgt te zien staat de knop "Opties". Klik op de knop en er verschijnt een nieuwe pagina. In het veld domeinen vul je je domein in zonder het www gedeelte. Dus google.com, bol.com, etc etc. Klik onderin op de knop "Save". Ga terug naar je webshop en ververs de pagina. Controleer ook of de extensie aan staat, dan moet de extensie logo groen zijn.
Wanneer het nog niet naar behoren werkt, stuur dan even een mailtje naar [email protected], dan kijken we er na het weekend samen naar.
Ik zie inderdaad dat Google de extensie heeft verwijderd. Een nieuwe extensie kan je hieronder vinden. Het is een hardcopy van de oude extensie, het kan zijn dat er hier of daar nog een bugje in zit. Mocht je deze vinden, dan zal ik die er even uithalen.
@Donny , op de pagina van ekofamily.nl heb ik geen probleem met de extensie. Bij leestotaalshop.nl werkt het niet. ( wel allebei genoemd in de extensie zonder www op een nieuwe regel) en ook het icoontje is groen.
129 reacties
Helemaal mee eens!!
UP!
Voor iedereen die deze extensie nog niet heeft.... snel doen! Trust me ;)
Zie je op je site (front-store) iets wat snel even aangepast moet worden? Dan scheelt dit je heel veel tijd en gedoe want vanuit de website ben je in letterlijk 1 klik direct in het juist artikel/pagina/etc.
Geen gedoe meer met eerst naar de backoffice gaan en daar het juiste artikel of pagina opzoeken, maar direct vanuit de website het juiste artikel (of pagina) aanpassen.
Ik weet niet hoe ik 5 jaar zonder heb kunnen doen 😄
Zonde als iemand deze extensie mist, dus bij deze.... UP!
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
zo simpel, zo eenvoudig, een van de beste apps ooit die je kan gebruiken wat een gemak!! gebruik je deze niet snel doen!! en @Lightspeed verzinnen jullie eens iets goed zoals een tweede email adres toevoegen :-)
👍️
Super Stefan! Veel dank. doe mij nóg zo een knop!
Bijvoorbeeld:
wat was vandaag mijn bruto winst
wat waren vandaag mijn best lopende producten?
groetjes
edith
www.mixmamas.nl
Ook wij hebben de extensie toegevoegd en inderdaad het werkt super. Bij deze wil ik jullie dan ook bedanken voor deze gratis extensie...Super.
Wij zijn er ook elke dag heel erg blij mee :)
Hele handige Chrome extensie 👍️
Inventory Alarm - Extra revenue with back-in-stock e-mails. Now with 60 day free trial.
App Store EU: https://services.webshopapp.com/login/?redirect=/store/apps/1139/
App Store US: https://services.shoplightspeed.com/login/?redirect=/store/apps/193/
Hallo,
Leuk als dit zou lukken, maar krijg het niet voor elkaar, ik zie de extensie, kan deze groen of rood plaatsen , maar geen verandering, wat doe ik verkeerd?
ok alles is opgelost, de domein naam was ingevuld met www, nu zonder de www en alle werkt perfect thnx...
Deze ook maar geïnstalleerd en het lijkt top te werken.
Bedankt voor deze toffe extensie!
De extensie lijkt bij mij niet meer te werken. Hebben daar meer mensen last van?
Hier werkt het gewoon!
Wat vreemd @Paula, ik heb ook geprobeerd het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het werkt niet meer.
Zijn er nog meer bij wie het niet werkt? Het lijkt erop dat er alleen bij jou gewoon even iets niet goed werkt. Heb je alle instellingen nog wel goed staan? Bijvoorbeeld geen www. voor je domeinnaam? Dat was vaak een dingetje waardoor het niet goed werkte.
En is het icoontje in de toolbar wel groen? Niet toevallig rood?
Hi @Sonia
Wanneer je met je rechtermuisknop op de extensie klikt, verschijnt er een klein dropdown menu. In het menu wat je krijgt te zien staat de knop "Opties". Klik op de knop en er verschijnt een nieuwe pagina. In het veld domeinen vul je je domein in zonder het www gedeelte. Dus google.com, bol.com, etc etc. Klik onderin op de knop "Save". Ga terug naar je webshop en ververs de pagina. Controleer ook of de extensie aan staat, dan moet de extensie logo groen zijn.
Wanneer het nog niet naar behoren werkt, stuur dan even een mailtje naar [email protected], dan kijken we er na het weekend samen naar.
Lightspeed eCom partner
Telefoon: + 31 (0) 85 - 047 80 88
E-mail: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Donny van Grondelle
Dank je wel. Ik ga jullie mailen, want het werkt inderdaad niet.
Groet,
Sonia
Ik kan de betreffende extensie niet vinden in de chrome web store?
Joan
Klopt, ik ook niet meer. Bij het plaatsen van een nieuwe PC is de extensie verdwenen.
085-78 46 963
Goede morgen @albert en @JoanMl ,
Ik zie inderdaad dat Google de extensie heeft verwijderd. Een nieuwe extensie kan je hieronder vinden. Het is een hardcopy van de oude extensie, het kan zijn dat er hier of daar nog een bugje in zit. Mocht je deze vinden, dan zal ik die er even uithalen.
Lightspeed eCom partner
Telefoon: + 31 (0) 85 - 047 80 88
E-mail: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Donny van Grondelle
Dank je Donny, Ik heb het weer aan de praat. Erg handig, jammer dat Google de extensie verwijderd heeft.
085-78 46 963
Google heeft de extensie verwijderd?!?!? 😲
Heiligschennis!!! 😡
Daarom kon ik die extensie niet vinden... :(
kruiden-specerijen en thee van topklasse
https://www.kruiden-specerijen.nl
@Donny , op de pagina van ekofamily.nl heb ik geen probleem met de extensie. Bij leestotaalshop.nl werkt het niet. ( wel allebei genoemd in de extensie zonder www op een nieuwe regel) en ook het icoontje is groen.
Wat gaat er fout?
Joan
@JoanMl staan ze onder elkaar?
dus:
hierjewebsite1.nl
hierjewebsite2.nl
Opletten dat er geen spaties voor of achter staan. Gebeurd nog wel eens als je knipt en plakt.
Dat het icoontje groen is betekend alleen dat de functie aan staat.
www.vandenbroekbiljarts.nl
Hoi @Dave0701 ,
Ja, dat heb ik zo gedaan. Ik heb ze nu omgedraaid en nu doet de eerste regel (en dus de andere website) het wel en de tweede regel ook weer niet.
😀 wat ben ik blij met deze extensie 😀
kruiden-specerijen en thee van topklasse
https://www.kruiden-specerijen.nl
@JoanMl welke web browser gebruik je?
www.vandenbroekbiljarts.nl
Is deze extensie nog verkrijgbaar? de initiele link werkt niet in de Chrome store....